پس از آثار فاجعه‌بار توفان دوریان در باهاما، هزاران تن از ساکنان جزایر «ابکو» و «گرند باهاما» تلاش می‌کنند به هر قیمتی از منطقه بگریزند.

فرانس ۲۴: توفان دوریان دو جزیره «ابکو» و «گرند باهاما» را به طور کامل تخریب کرده استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی فرانس ۲۴، توفان دوریان دو جزیره «ابکو» و «گرند باهاما» را در باهاما به طور کامل تخریب کرده است. مقامات باهاما شمار قربانیان توفان دوریان در این دو جزیره را ۴۳ نفر اعلام کرده‌اند، اما انتظار می‌رود شمار قربانیان بسیار بیشتر باشد.

پس از آثار فاجعه‌بار توفان دوریان در باهاما، هزاران تن از ساکنان جزایر ابکو و گرند باهاما تلاش می‌کنند به هر قیمتی از منطقه بگریزند. برق و آب در جزیره ابکو قطع شده است. خبرنگار این شبکه در باهاما می‌گوید همه معتقدند این آمار به شدت افزایش خواهد یافت. در حال حاضر هیچ راهی برای تعیین قربانیان واقعی وجود ندارد، اما احتمال می‌رود تعداد قربانیان حدود ۵۰۰ نفر باشد. من با خانواده‌های زیادی در ناسو گفت‌وگو کردم و بسیاری از آن‌ها به دنبال افرادی از خانواده شان هستند و حتی گاهی یک خانواده به طور کامل ناپدید شده است.

دو جزیره گرند باهاما و ابکو به طور کامل تخریب شده‌اند و تصاویر هوایی نشان می‌دهند چیز زیادی از این جزایر باقی نمانده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: آمریکا ، حوادث طبیعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار