ششمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان ایلام با محوریت پروژه مهر برگزار شد.

برگزاری ششمین جلسه شورای آموزش و پرورش ایلام

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ نوذری معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام، ضمن تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین بر برگزاری هرچه با شکوه‌تر مراسم بازگشایی مدارس تأکید کرد و گفت:با توجه به تقارن بازگشایی مدارس و هفته دفاع مقدس همه ارگان‌ها نهایت همکاری لازم را در خصوص اجرای برنامه‌ها با لحاظ کردن مناسبت‌های روز داشته باشند.

او افزود:مکاتبات لازم با فرمانداران، شهرداران و روسای شهرستان‌ها و مناطق ۱۴ گانه و سایر دستگاه‌های مرتبط استان صورت گیرد و تدابیر لازم در خصوص بازگشایی مدارس از جمله حجم بالای ترافیک در شروع سال تحصیلی و نظافت خیابان‌ها و معابر عمومی و ... بررسی و برنامه‌ریزی گردد.

در ادامه رستم زاد مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام گزارشی از عملکرد اداره کل آموزش و پرورش استان در سال تحصیلی ۹۸/۹۷ ارائه داد و اقدامات صورت گرفته در خصوص پروژه مهر را تشریح کرد.

رستم زاد اضافه کرد : کمیته‌های پنج‌گانه پروژه مهر تاکنون وظایف خود را به نحو احسن انجام داده‌اند و در آخرین ارزیابی وزارت آموزش و پرورش از کمیته‌های استانی در کل کشور اداره کل آموزش‌وپرورش استان ایلام در همه شاخص‌ها بالاتر از میانگین کشوری بوده است.

انتهای پیام/اس

جلسه شورای آموزش و پرورش در ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.