مهم‌ترین حوادث امروز، شنبه ۲۳ شهریورماه ۹۸ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف خوزستان در شنبه ۲۳ شهریور ماه ۹۸ را در این بسته خبری مشاهده نمایید.

کشف ۷ هزار و ۴۰۰ لیتر سوخت قاچاق در ماهشهر

سرهنگ نادر سهیلی جانشین مرزبانی خوزستان گفت: مأموران پایگاه دریابانی ماهشهر موفق شدند که ۲ فروند شناور صیادی حامل سوخت قاچاق را هنگام خروج از آب‌های کشور متوقف کنند.

او افزود: ۷ هزار و ۴۰۰ لیتر سوخت از نوع گازوئیل که با هدف خروج از کشور و عرضه به دلالان کشور‌های حوزه خلیج فارس در مخازن جاساز شناور بارگیری شده بود از این شناور‌ها کشف شد.

سرهنگ سهیلی بیان داشت: ۶ متهم در این رابطه دستگیر شد و محموله کشف شده به همراه متهمان مربوطه پس از تکمیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع ذیصلاح شد.

جانشین مرزبانی خوزستان تصریح کرد: اعمال سودجویان در قاچاق سوخت و خروج سرمایه‌های ملی از کشور تخلف و آثار جبران ناپذیر اجتماعی فراوانی دارد.

محموله پارچه قاچاق به بازار نرسید

سردار لطفعلی پاکباز فرمانده مرزبانی خوزستان گفت: دریابانان ماهشهر هنگام گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودروی سواری مظنون و به منظور بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

او افزود: ۱۲۷ طاقه معادل ۲ هزار و ۹۱۷ متر پارچه قاچاق با مارک‌های مختلف خارجی از خودرو توقیف شده کشف و ضبط شد.

سردار پاکباز بیان داشت:کارشناسان ارزش محموله کشف شده یک میلیارد و ۴۵۸ میلیون ریال برآورد کردند.

فرمانده مرزبانی خوزستان تصریح کرد: پس از تکمیل پرونده مقدماتی به همراه متهمان تحویل مراجع مربوطه شد.

دست سارق کارت‌های عابربانک دشت آزادگان بسته شد

سرهنگ سید قاسم موسوی فرمانده انتظامی دشت آزادگان گفت: پلیس آگاهی شهرستان موضوع وقوع چندین فقره سرقت از افراد سالخورده یا بی سواد به دستگاه خودپرداز را  در دستور کار خود قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس فرد مورد نظر را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ موسوی بیان داشت: در بازرسی از خودروی متهم تعداد ۱۴ عدد کارت عابربانک کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دشت آزادگان تصریح کرد: این فرد پس از شناسایی افراد سالمند و بی سواد به بهانه‌ی کمک به آن‌ها و یا اینکه به تازگی از کارت عابر بانک خودم پول درآورده و درخواست انتقال پول از حساب مالباختگان به حساب خودش و پرداخت پول به صورت نقد به آن‌ها، کارت عابر بانک آن‌ها را گرفته و در یک فرصت مناسب پس از اخذ رمز کارت، آن را با کارت دیگری تعویض و پس از آن حساب آن‌ها را خالی می‌کرد.

این مقام مسئول گفت:  متهم به بزه انتسابی اعتراف و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شد.

سارقان حرفه‌ای منزل در ماهشهر به ایستگاه پایانی رسید

 سرهنگ رضا پاپی فرمانده انتظامی ماهشهر گفت: ماموران انتظامی کلانتری ۱۳ شهرستان با اقدامات پلیسی ۲ سارق حرفه‌ای منزل را شناسایی کردند.

او افزود: پس هماهنگی با مرجع قضائی ماموران پلیس طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ پاپی تصریح کرد: متهمان به ۱۰ فقره سرقت منزل در سطح شهرستان اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی راهی مرجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی ماهشهر گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه توسط افراد فرصت طلب و قانون گریز، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

دستگیری سارقان حرفه‌ای در رامهرمز

سرهنگ نجم الدین سهرابی سرپرست فرمانده انتظامی رامهرمز گفت: ماموران پلیس آگاهی با تحقیقات تخصصی ۳ سارق سابقه دار را در این شهرستان شناسایی کردند.

او افزود: پس از هماهنگی ماموران پلیس با مرجعه قضائی طی چند عملیات غافلگیرانه  سارقان را در مخفیگاهشان دستگیر کرده که در بازجویی‌های پلیس متهمان به ۹ فقره سرقت از اماکن خصوصی اعتراف کردند.

سرهنگ سهرابی بیان داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شدند.

سارقان رگلاتور‌های گاز شهری به دام پلیس افتادند

سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی اهواز گفت: موضوع وقوع چند فقره سرقت رگلاتور‌های مربوط به شیرگاز شهری در اهواز در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او بیان داشت: مأموران کلانتری ۲۰ اهوا ۲ سارق حرفه‌ای را در خصوص سرقت‌های به وقوع پیوسته، شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ دالوند افزود: ۴۸ عدد رگلاتور شیرگازشهری، ۵۰ متر کابل برق فشارقوی، پمپ‌های آب، باطری خودرو، لاستیک زاپاس، ابزارآلات و تجهیزات داخلی خودرو در بازرسی از مخفیگاه سارقان  کشف شد.

فرمانده انتظامی اهواز تصریح کرد: سارقان در بازجویی‌های پلیس به ۴۸ فقره سرقت رگلاتور شیر گاز در اهواز اعتراف کردند.

این مقام مسئول گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

مبارزه با قاچاق کالا در امیدیه

 سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی خوزستان  گفت: ماموران مبارزه با قاچاق امیدیه از تردد یک کامیون حامل بار قاچاق مطلع شدند.

او افزود: با رصد و کنترل دقیق و ایجاد تور ایست و بازرسی در محور یلم-امیدیه ماموران خودروی مذکور را شناسایی و متوقف کردند.

سردار عباس زاده بیان داشت: ۹ قطعه نیمه موتور ماشین سنگین و ۲ عدد گیربکس فاقد مدارک مثبته گمرکی از این خودرو کشف که کارشناسان ارزش ریالی آن را ۲ میلیارد و ۲۲۰ میلیون ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان تصریح کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و تحویل مرجع قضائی داده شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.