مهم‌ترین حوادث امروز، دوشنبه ۲۵ شهریورماه ۹۸ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف خوزستان در دوشنبه ۲۵ شهریور ماه ۹۸ را در این بسته خبری مشاهده نمایید.

آتش از خودروی پژو ۴۰۵ زبانه کشید

ابراهیم قنبری سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: ساعت یک و ۱۵ دقیقه بامداد امروز، دوشنبه ۲۵ شهریورماه گزارش آتش گرفتن یک خودروی پژو ۴۰۵ در منطقه سپیدار این کلانشهر اطلاع رسانی شد.

او اظهار کرد: گروه‌های اطفاء حریق و امداد و نجات با تجهیزات تخصصی به سرعت به محل مذکور اعزام شدند و با رعایت اصول ایمنی و با عکس العمل سریع اقدام به اطفاء حریق نمودند.

قنبری بیان داشت: به لطف خداوند این حادثه صدمات جانی به دنبال نداشت و آتش نشانان پس از ایمن سازی مسیر به منظور تردد سایر خودروها، محل را به سمت ایستگاه مربوطه ترک نمودند.

واژگونی خودروی کامیون تریلر

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تصریح کرد: ساعت ۸ و ۱۷ دقیقه امروز نیز واژگونی کامیون تریلر واقع در جاده ساحلی ابتدای پل ششم (فولاد) اطلاع رسانی شد.

او در ادامه افزود: اکیپ‌های اطفاء حریق و امداد و نجات سازمان به سرعت به محل حادثه اعزام شدند و با ایمن سازی محل حادثه و نصب علائم هشدار دهنده در مسیراقدام به خروج یک نفر مرد مصدوم از درون کابین خودرو نموده و مسیر را برای تردد سایر خودرو‌ها همواره نمودند.

ابراهیم قنبری بیان کرد: به لطف خدا این حادثه صدمات جانی به دنبال نداشت و ماموران آتش نشانی به وسیله جرثقیل خودرو را به حالت اولیه بازگردادنده و به حاشیه امن جاده منتقل نمودند.

کشف ۴ کیلوگرم هرویین در شوشتر

سرهنگ بهروز حسنوند فرمانده منطقه انتظامی شوشتر گفت: در رابطه با اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز و برخورد قاطع با فروشندگان مواد مخدر ماموران کلانتری ۱۱ با رصد دقیق اطلاعاتی موفق به شناسایی یک باند ۳ نفره توزیع مواد مخدر در این شهرستان شدند.

او بیان داشت: پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و مراقبتی لازم به طور شبانه روزی محل فعالیت اعضای این باند شناسایی و با حکم قضایی، ۳ سوداگر مرگ در منزل شخصی دستگیر و ۴ کیلوگرم هرویین از آن‌ها کشف و ضبط شد.

سرهنگ حسنوند اظهار کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای اعمال مجازات قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

این مقام انتظامی افزود: نیروی انتظامی مقتدرانه در راه مبارزه با سوداگران مرگ مانند گذشته پیشتاز بوده و در این زمینه با سوداگران مرگ برخورد جدی خواهد کرد.

برق دستبند بر دستان سارقان طلاجات از منازل در اهواز

سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت طلاجات از منازل شهروندان در مناطق مختلف شهرستان اهواز، تدابیر لازم جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به پلیس آگاهی ابلاغ و موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

او اظهار داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی اهواز با کار اطلاعاتی و تخصصی ۲ سارق حرفه‌ای طلاجات منزل را در شهرستان اهواز شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیات‌های ضربتی و منسجم در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سردار عباس زاده ادامه داد: متهمان در تحقیقات پلیس به ۷ فقره سرقت طلاجات از منازل با شگرد توپی زنی به ارزش ۵ میلیارد ریال در مناطق مختلف شهرستان اهواز اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مرجع قضائی داده شدند، افزود: تحقیقات جهت کشف سایر سرقت‌ها و استرداد اموال مسروقه و همچنین دستگیری مالخر در دستور کار پلیس قرار دارد.

قاچاقچی تریاک به بن بست قانون رسید

سرهنگ نصیر ابدالی فرد فرمانده انتظامی هندیجان گفت: در اجرای طرح کنترل محور‌های مواصلاتی، ماموران انتظامی ایستگاه "امامزاده عبداله" شهرستان هندیجان با همکاری پلیس مبارزه با موادمخدر استان با کار تخصصی و رصد اطلاعاتی، یک دستگاه خودرو وانت پراید حامل مواد مخدر را شناسایی و طی عملیاتی غافلگیرانه آن را متوقف کردند.

او اذعان داشت: در بازرسی از خودروی توقیفی مقدار ۲۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک با لفافه که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف شد.

سرهنگ ابدالی فرد بیان کرد: در این رابطه یک قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شد.

پلیس دستان سارق حرفه‌ای موبایل قاپ را بست

سرهنگ رضا پاپی فرمانده انتظامی ماهشهر گفت: در پی گزارشات واصله از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع چندین فقره سرقت موبایل قاپی در این شهرستان، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ویژه ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

او اظهار داشت: در همین رابطه مأموران پلیس آگاهی موفق شدند با یک سری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی یک سارق حرفه‌ای را در خصوص سرقت‌های به وقوع پیوسته شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های فنی و پلیسی به ۱۰ فقره سرقت موبایل قاپی در سطح شهرستان اعتراف، پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

سارق سابقه دار دستگیر شدند

سرهنگ محمد عزیزی فرمانده انتظامی بهبهان گفت: به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز با هدف برخورد قاطعانه با سارقان، در هفته گذشته پلیس آگاهی شهرستان بهبهان با اقدامات تخصصی ۶ سارق سابقه دار را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در عملیات‌های ضربتی جداگانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

او افزود: سارقان در بازجویی‌های پلیس به ۲۲ فقره انواع سرقت از قبیل احشام، سیم برق، محتویات داخل خودرو و ساختمان‌های نیمه ساز اعتراف و تعدادی اموال مسروقه نیز از آنان کشف شد.

سرهنگ عزیزی با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شدند، بیان داشت: نیروی انتظامی به صورت شبانه روزی با سارقان و مخلان امنیت و آرامش مردم به شدت برخورد می‌کند و اجازه جولان به آن‌ها را نخواهد داد.

توقیف محموله پارچه‌های قاچاق در هندیجان

سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: به منظور مبارزه با قاچاق کالا و ارز و تشدید برخورد با قاچاقچیان، مأموران پلیس آگاهی با همکاری پلیس پیشگیری شهرستان هندیجان، با اقدامات تخصصی طی ۲۴ ساعت ۶ دستگاه خودروی وانت پراید حامل کالای قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

او اذعان داشت: ماموران پلیس در بازرسی از ۶ خودروی توقیفی ۱۹۱ طاقه پارچه فاقد مجوز گمرکی کشف کردند.

سردار عباس زاده با بیان اینکه در این رابطه ۵ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شدند، افزود: یک متهم نیز متواری و دستگیری آن در دستور کار پلیس قرار دارد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به اینکه برابر اعلام کارشناسان ارزش ریالی کالای کشف شده بالغ بر ۴ میلیارد ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: سودجویان و مخلان اقتصاد داخلی کشور بدانند نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی با هرگونه فعالیت سودجویان برابر قانون برخورد خواهد کرد.

سارقان حرفه‌ای کیف قاپ در بند قانون

سرهنگ رضا پاپی فرمانده انتظامی ماهشهر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت کیف قاپی در سطح شهرستان ماهشهر، دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

او اظهار کرد: ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ با گشت زنی‌های هدفمند و نامحسوس موفق شدند ۲ سارق حرفه‌ای کیف قاپ را در خصوص سرقت‌های به وقوع پیوسته شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

سرهنگ پاپی اذعان داشت: متهمان در بازجویی‌های پلیس به ۱۵ فقره سرقت کیف قاپی در سطح شهرستان اعتراف، که پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شدند.

پلیس دستان عوامل نزاع و درگیری در روستای آب باران را بست

سرهنگ محمد اسماعیلی فرمانده انتظامی آغاجاری گفت: در پی کسب خبر مبنی بر وقوع نزاع و درگیری بین اهالی روستای آب باران در حوالی شهرستان آغاجاری، بلافاصله ماموران انتظامی این فرماندهی جهت بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

او بیان کرد: در این درگیری که علت آن اختلافات ملکی بوده تعدادی از منازعان مصدوم که سریعا جهت مداوا به مراکز درمانی اعزام شدند.

سرهنگ اسماعیلی با بیان اینکه با حضور پلیس در محل درگیری و انجام اقدامات کنترلی و پیشگیرانه، نظم و امنیت در منطقه حاکم است، اظهار داشت: به جهت جلوگیری از شیوع و گستردگی درگیری به روستا‌های اطراف، عوامل اصلی این درگیری به تعداد ۲۰ نفر در همان ساعت اولیه درگیری طی عملیات منسجم دستگیرشدند.

فرمانده انتظامی شهرستان آغاجاری با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شدند، افزود: پلیس با هرگونه ناهنجاری‌های اجتماعی و اخلاقی و اخلال در نظم عمومی برابر قانون به شدت برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: حوادث ، امدادونجات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.