بیش از ۱۲۰۰ نفر روز جهادگر بسیجی ساوه در عرصه‌های مختلف سازندگی شرکت کردند.

سرهنگ دستجانی فرمانده سپاه ناحیه ساوه  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: در شهرستان ساوه بیش از ۱۲۰۰ نفر روز جهادگر بسیجی در عرصه‌های مختلف سازندگی شرکت کردند.


اجرای بیش از ۱۲۰۰ نفر روز اردو‌های جهادی در ساوه 
سرهنگ دستجانی افزود: بسیجیان سپاه ناحیه ساوه در غالب ۷۰ گروه در نقاط مختلف شهرستان ساوه به فعالیت در زمینه‌های مختلف عمرانی و خدماتی به مردم پرداختند.

او با اشاره به برگزاری طرح هجرت بسیج دانش آموزی و مرمت و بازسازی ۴ واحد آموزشی ادامه داد: در راستای ارائه مشاوره به کشاورزان در ۷۰ روستای این شهرستان، ۳۵ تیم متشکل از کارشناسان و متخصصین زراعت و کشاورزی به روستا‌ها اعزام شدند.

فرمانده سپاه ناحیه ساوه بیان کرد: رزمایش جهادگران عاشورایی از۲۴ لغایت ۳۱ شهریور در سطح پایگا‌ها و حوز‌های مقاومت در حال برگزاری است.

بازسازی و مرمت بیش از ۲۰۰ واحد مسکونی مددجویی در ساوه

مداحی مدیر فنی و اجرایی پروژ‌های محرومیت زدایی بسیج سازندگی سپاه روح ا... استان مرکزی هم در حاشیه بازدید از طرح‌ها درروستای باغچه غاز از توابع نوبران ساوه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: گفت: با وقوع سیل در ابتدای سال جاری، جهادگران بسیجی با حضور در روستاها، بیش از ۵ هزار نفر روز کار بازسازی و مرمت بیش از ۲۰۰ واحد مسکونی از مددجویان کمیته امداد و بهزیستی را بر عهده گرفتند.

با وقوع سیل فروردین ماه سال جاری، برخی خانه‌های روستائیان در شهرستان ساوه دچار خسارت شد که با حضور جهادگران بسیجی کار احداث و بازسازی منازل مددجویان پوشش کمیته امداد در ساوه در دست اقدام است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.