دبیر فدراسیون دوومیدانی از اعزام مربیان ۳ دوومیدانی کار کشورمان به مسابقات قهرمانی جهان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات دوومیدانی قهرمانی جهان در حالی از  جمعه در دوحه قطر برگزار می شود که احسان حدادی، حسن تفتیان و مهدی پیرجهان  نمایندگان کشورمان با حضور مربیان خود در این رقابتها شرکت می کنند. 

طبق اعلام صیامی دبیر فدراسیون دوومیدانی با توجه به نزدیکی قطر محل مسابقات قهرمانی جهان موافقت شد که نمایندگان کشورمان با مربیان تخصصی خود در این رقابتها حضور یابند.


بیشتر بخوانید: برنامه مسابقات دوومیدانی کاران کشورمان در مسابقات قهرمانی جهان


برهمین اساس احسان حدادی با  مربی اش مک ویلکینز آمریکایی به طور مستقیم از بلاروس راهی دوحه قطر می شود. همچنین فدراسیون دوومیدانی با اعزام حسین توکلی مربی بدنساز حدادی به قطر موافقت کرد و او هم راهی این مسابقات می شود تا در کنار پرتابگر المپیکی کشورمان باشد. 

همچنین حسن تفتیان با مربی اش اونتانون گای مربی فرانسوی اش در رقابتهای جهانی شرکت می کند و پیرجهان هم زیر نظر ایوب دادروان در این مسابقات حضور می یابد. 

علاوه بر این قرار است ایگور مازگوف مربی ماساژور حدادی  هم در مسابقات قهرمانی جهان حضور داشته باشد تا ریکاوری و ماساژ هر ۳ نماینده کشورمان را برعهده داشته باشد. 

طبق برنامه مجید کیهانی رئیس فدراسیون دوومیدانی امروز راهی قطر می شود تا در اجلاس مسابقات قهرمانی جهان و انتخابات فدراسیون جهانی در روز چهارشنبه شرکت کند و نمایندگان کشورمان هم فردا عازم دوحه می شوند تا برای این رقابتها آماده شوند. 


بیشتر بخوانید: برنامه‌های سفر کیهانی به دوحه مشخص شد


انتهای پیام/ 

آخرین اخبار از دوومیدانی ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار