نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی از سفر وزیر میراث فرهنگی و صنایع دستی به استان کرمان خبر داد.

سفر وزیر میراث فرهنگی و گردشگری به کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدرضا پور ابراهیمی؛ نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، از سفر روز پنجشنبه هفته جاری مونسان وزیر میراث فرهنگی و صنایع دستی به استان کرمان خبر داد و گفت: با توجه به هماهنگی‌های انجام شده و توافقات قبلی قرار بود ماه‌ها قبل شاهد حضور مونسان در استان باشیم که این سفر به تاخیر افتاد و صبح پنجشنبه  این سفر انجام می‌شود.

او ادامه داد: با حضور مونسان پنجشبه برنامه‌های مختلفی خواهیم داشت که نشست با فعالان اقتصادی عرصه گردشگری و صنایع دستی استان از جلسات مهم خواهد بود که برنامه ریزی شده با توجه به اختیارات قانونی و وظایف وزارتخانه و اولویت‌های حوزه اقتصاد گردشگری از این ظرفیت به صورت ویزه استفاده کنیم.

پورابراهیمی گفت: نشست با فعالان گردشگری و صنایع دستی استان جهت بررسی مشکلات و مسائل حوزه گردشگری استان با توجه به جایگاه استان و نقش آن در گردشگری و صنایع دستی است که می‌توانند برای استان درآمد داشته و برای کشور ارزاوری کند.

او بیان کرد: تشکل‌های بخش اقتصادی گردشگری و صنایع دستی در این نشست مسائل خود را مطرح خواهند کرد تا با حضور وزیر میراث فرهنگی راهکار‌های لازم دیده شود.

پورابراهیمی افزود: بازدید از مجموعه فعالیت‌های اقتصادی گردشگری و صنایع دستی، بوم گردی و مجموعه‌های تاریخی و آثار میراث فرهنگی استان از دیگر برنامه‌های این سفر خواهد بود.

انتهای پیام/س

بررسی آخرین وضعیت حوزه گردشگری استان کرمان با حضور مونسان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.