رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خوزستان از تشدید بازرسی‌ها و نظارت بر عملکرد دفاتر هواپیمایی استان خبر داد.

نظارت بر عملکرد دفاتر هواپیمایی خوزستانبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جلسه نظارت و بازرسی از نمایندگی‌های دفاتر هواپیمایی در استان خوزستان با حضور امیرحسین نظری رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خوزستان و شهاب رزمی مدیرکل عملکرد بازرسی و امور حقوقی و مشاور استاندار خوزستان و همچنین جمعی از مسئولان دفاتر هواپیمایی در استان برگزار شد.

امیرحسین نظری رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خوزستان در این جلسه به نوسانات اخیر قیمت بلیت پرواز‌های هواپیمایی در استان اشاره کرد و گفت: باید نرخ حداکثر و حداقلی متعارفی برای فروش بلیت هواپیما در استان با توجه به شرایط خاص خوزستان لحاظ شود و این نرخ‌ها در جلسه تنظیم بازار به تصویب برسد.

او بیان داشت: مسئولان دفاتر هواپیمایی در استان نسبت به ارسال آنالیز قیمت‌های تمام شده خود به این سازمان اقدام کنند تا پس از بررسی در جلسه تنظیم بازار استان تایید شوند.

نظری با تاکید بر لزوم تشدید نظارت بر نرخ‌های اعلامی بلیط‌های پرواز در سایت‌ها و دفاتر خدمات هواپیمایی اظهار کرد: با توجه به اینکه مقرر گردید ایرلاین‌ها را حق فروش بلیط‌های چارتری را ندارند با متخلفین در این خصوص برخورد قانونی صورت خواهد گرفت و پرونده متخلفین به تعزیرات حکومتی ارسال خواهد شد.

شهاب رزمی مدیرکل عملکرد بازرسی و امور حقوقی استانداری خوزستان نیز در این جلسه بر نظارت دقیق بر قیمت‌های پرواز‌های هواپیمایی تاکید کرد و گفت: نرخ‌های تعیین شده برای پرواز‌های هواپیمایی، کشوری است و استان خوزستان با توجه به شرایط خاص خود نسبت به سایر استان‌های کشور می‌بایست مدنظر قرار گرفته شود.

او در ادامه بیان کرد: نهاد استانداری با توجه به این که یک نهاد حاکمیتی است به منظور نظارت بر قیمت‌ها ورود پیدا خواهد کرد، ولی امیدواریم ابتداعاً موضوعات را با توصیه و راهنمایی مرتفع نماییم.

رزمی ادامه داد: در این خصوص انتظار داریم تعزیرات حکومتی استان نیز در رسیدگی به پرونده تخلفات دفاتر هواپیمایی و سایت‌های فروش بلیط هواپیما تسریع داشته باشد.

در این جلسه مقرر گردید لیست قیمت‌های تعیین شده از سوی دفاتر هواپیمایی، تعداد مسافرین و تعداد پرواز‌ها به صورت روزانه به سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان اعلام و همچنین شرکت فرودگاهی استان محلی را به منظور استقرار بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خوزستان به منظور نظارت بیش‌تر بر قیمت‌های بلیط هواپیمایی و برخورد با متخلفین در نظر نماید.

انتهای پیام/گ

لزوم تشدید نظارت بر فروش بلیت هواپیما

برچسب ها: گردشگری ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار