رئیس هیات ورزش روستایی استان خوزستان گفت: با وجود کمبود بودجه در زمینه ورزش روستایی، اما وزرشکاران همچنان بر سکوی‌های افتخار کشوری استوار هستند.

سید کریم حسینی رئیس هیات ورزش روستایی استان خوزستان در خصوص وضعیت این رشته ورزشی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: ورزشکاران خوزستانی همواره در تمامی مسابقات کشوری توانسته اند جایگاه خوبی را کسب نمایند و در بیش‌تر ورزش‌ها بهترین مقام‌ها را به خود اختصاص دهند.

او افزود: در استان خوزستان، ۱۲ هزار ورزشکار فعالیت دارند که تعداد بانوان در این ورزش روز به روز در حال افزایش است.

بودجه دریافتی کفاف هزینه‌ها را نمی‌دهد

حسینی درخصوص اختصاص بودجه به ورزش روستایی بیان کرد: متاسفانه بودجه‌ای که به این رشته‌ها اختصاص پیدا کرده، بسیار کم است و متاسفانه کفاف هزینه‌ها را نمی‌دهد.

این مقام مسئول درخصوص وضعیت زیرساخت‌ها در روستا‌ها اظهار داشت: زیرساخت‌ها برای برگزاری مسابقات در خوزستان بسیار مناسب است، به صورتی که در روستا‌های استان بیش از ۸۰ سالن برای برگزاری مسابقات وجود دارد.

رئیس هیات ورزش روستایی استان خوزستان چگونگی استعدادیابی ورزش روستایی را تشریح و تصریح کرد: خوشبختانه در استان تمایل به این رشته بسیار خوب بوده و مراسمات نمادینی که برگزار می‌شود علاقمندان را به سمت این رشته‌ها سوق می‌دهد.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: اخبار ورزشی ، بودجه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.