پرداخت بیش از ۲۵۰ میلیارد ریال تسهیلات برای اشتغال فراگیر و پایدار روستایی در سردشت

برای ایجاد اشتغال فراگیر و پایدار روستایی ۴۲۴ نفر در سردشت بیش از ۲۵۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.

پرداخت بیش از ۲۵۰ میلیارد ریال تسهیلات برای اشتغال فراگیر و پایدار روستایی در سردشتبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،فرماندار سردشت در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری با بیان اینکه توسعه همسو و همراه اشتغال معنا پیدا می‌کند، گفت: اشتغال تاثیر مستقیم و مثبتی در توسعه هر جامعه‌ای دارد و توسعه پایدار هر جامعه با اشتغال پایدار امکان پذیر است.

اقصی نخشی‌پور با اشاره به نرخ بالای بیکاری در سطح شهرستان، افزود: مسؤولیت و وظیفه مدیران و اعضای شورای اشتغال خطیر‌تر و سنگین‌تر است و باید در یک فصل جدیدی با یک رویکرد مناسب، قانون گرایی بهتر و تسهیل‌گری بیشتر مسایل و مشکلات پیگیری شود.

وی با بیان اینکه در سال ۹۷ و ۹۸ اقدامات بسیار ارزشمند و مهمی در زمینه اشتغال در سطح شهرستان اتفاق افتاده است، تصریح کرد: کمیته امداد ۲۹ طرح، میراث فرهنگی ۶۴ طرح، اداره تعاون و کار ۲۷ طرح، جهاد کشاورزی ۸۷ طرح و صنعت، معدن و تجارت ۵ طرح اشتغال پایدار روستایی با اشتغالزایی ۴۰۳ نفر با اعتبار ۲۴۳ میلیارد و ۵۳۰ میلیون ریال اجرا کرده‌اند.

او گفت: در راستای اشتغال فراگیر که شامل مناطق شهری و شهرک‌های صنعتی می‌شود ۱۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال برای اشتغال ۲۱ نفر پرداخت شده است.

او  تصریح کرد: برای ایجاد اشتغال فراگیر و پایدار روستایی در مجموع ۲۵۴ میلیارد و ۲۳۰ میلیون ریال تسهیلات پرداخت و زمینه اشتغال به صورت مستقیم برای ۴۲۴ نفر فراهم شده است.
 
انتهای پیام/م
 

پرداخت تسهیلات روستایی در سردشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.