با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان "هامون " قاتلی ۳۷ ساله که به طمع سرقت کارت بانکی دوست خود، او را به قتل رسانده بود، پس از ۵ ماه متواری بودن به دام افتاد.

قاتل طماع پس از ۶ ماه فرار به دام افتادسردار احمد طاهری جانشین فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: سی و یکم فروردین ماه سال جاری در پی اعلام مفقودیت جوانی ۳۷ ساله توسط خانواده او در شهرستان هامون موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

او  افزود: با پیگیری مأموران رسیدگی کننده به پرونده ۱۰ روز بعد جسد این جوان درون روخانه‌ای درحاشیه یکی از روستا‌های شهرستان هامون کشف، و با انتقال جسد به پزشکی قانونی مشخص شد بر اثر ۴ ضربه شیء نوک تیز به قفسه سینه به قتل رسیده است.

سردار طاهری تصریح کرد: کارآگاهان دایره مبارزه با جرائم جنائی پلیس آگاهی شهرستان هامون با استفاده از سرنخ‌های موجود و یک سری تحقیقات میدانی به یکی از دوستان مقتول که از زمان وقوع قتل متواری است، مظنون شدند.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان عنوان کرد: تحقیقات برای دستگیری متهم به قتل ادامه داشت تا اینکه روز گذشته اطلاعاتی در خصوص محل اختفای او در منطقه شیرآباد زاهدان بدست آمد و بلافاصله با نیابت قضائی او را دستگیر کردند.

او گفت: متهم که در بازجوئی‌های اولیه منکر هرگونه جرمی بود در مواجهه با ادله و مستندات کشف شده به قتل اعتراف و اعلام داشت با اطلاع از پس انداز پول در کارت بانکی او را به بهانه گردش در زمین‌های زراعی پدری اش با یک دستگاه پژو ۴۰۵ به خارج از روستا کشانده و پس از قتل او با چند ضربه چاقو جسد را داخل رودخانه رها کرده و طی سه مرحله مبلغ ۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال از کارت بانکی اش در شهر‌های زاهدان، کرمان و شیراز طلا خریداری کرده است.

جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان بیان داشت: متهم به قتل پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/ع

قتل در شهرستان هامون 

برچسب ها: قتل ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار