کاروان سلامت خراسان شمالی ۴۸۰ نفر را در خراسان جنوبی معاینه کرد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: کاروان سلامت خراسان شمالی ۴۸۰ نفر را در خراسان جنوبی معاینه کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، محسن نجات مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: کاروان سلامت جمعیت هلال احمر خراسان شمالی که در قالب طرح نذر آب ۲ به خراسان جنوبی اعزام شده است و تا کنون ۴۸۰ نفر را به صورت رایگان پذیرش و معاینه کرده است.

او گفت: روستا‌های تابعه شهرستان «درمیان» که تحت تاثیر تنش آبی قرار دارند با ورود کاروان سلامت هلال احمر خراسان شمالی متشکل از پزشکان عمومی، متخصص، فوق تخصص و اعضای تیم سحر، خدمات درمانی، بهداشتی، آموزشی و فرهنگی دریافت کردند.

او افزود: کاروان سلامت جمعیت هلال احمر استان در قالب طرح ملی نذر آب ۲، با استقرار در روستای کلاته نظر شهرستان «درمیان» خراسان جنوبی تاکنون ۴۸۰ نفر را به صورت رایگان پذیرش و معاینه کرده اند.

او گفت: این کاروان اهالی ۱۲ روستای شهرستان «درمیان» را تحت پوشش خود قرار داد و با ارائه خدمات درمانی رایگان توانست بخشی از دغدغه ناشی از محرومیت‌های اهالی این مناطق را کاهش دهد.

او افزود: تاکنون حدود ۷۰ میلیون ریال داروی رایگان به مراجعان تحویل داده شده که بیشترین آن‌ها شامل دارو‌های تقویتی و مسکن بوده است.

نجات با بیان اینکه تیم سحر نیز به امداد روانی در منطقه پرداخت اظهار داشت: اعضای تیم سحر با ارائه برنامه‌های فرهنگی و آموزشی، ۵۰ نفر از کودکان این روستا‌ها را تحت آموزش‌های خود قرار داده و هدایایی را شامل لوازم التحریر، جعبه کمک‌های اولیه و البسه به آنان اهدا کردند.
انتهای پیام/ط


کاروان سلامت خراسان شمالی ۴۸۰ نفر را در خراسان جنوبی معاینه کرد

برچسب ها: هلال احمر ، خانواده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.