رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز به تشریح برنامه‌های روز آتش نشانی در اهواز پرداخت.

ابراهیم قنبری رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  در خصوص گفت: هفتم مهر ماه به مناسبت روز آتش نشانی، رژه نیرو‌ها و خودرو‌های سازمان آتش نشانی در سطح شهر برگزار می‌شود.

او افزود: دیدار مسئولان با خانواده جانباخته گان و مجروحان آتش نشانی، عطر افشانی و غبار روبی از گلزار شهدا در  اهواز، دعوت و تجلیل از آتش نشانان بازنشسته همچنین ارائه آموزش‌های لازم به داوطلبان در این روز انجام می‌ گیرد.

قنبری با اشاره به دیگر برنامه‌های ۷ مهر در اهواز بیان داشت: در این روز با ایرانوند جانباز حادثه تروریستی ۳۱ شهریور ماه اهواز دیدار داریم همچنین از ایستگاه‌های آتش نشانی سطح شهر بازدید صورت می‌ پذیرد.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تصریح کرد: کارکنان سازمان آتش نشانی دیروز در مصلی نماز جمعه حاضر شدند.

طرح تعیین روز آتش نشانی و ایمنی در سال ۱۳۷۹ از سوی ستاد هماهنگی امور ایمنی و آتش نشانی کشور پیشنهاد و با کمک شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور تائید شد.

این روز با هدف ترویج ایمنی و پیشگیری از حوادث در سطح کشور هم چنین یادآوری حماسه آفرینی‌ها و از خود گذشتگی‌های آتش نشانان میهن اسلامی در عرصه دفاع مقدس نامگذاری شده است.

انتهای پیام/م

تشریح برنامه های روز آتش نشانی در اهواز 

برچسب ها: آتش نشانی ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.