اعتراف تحلیلگر بی‌بی‌سی:

نباید به امید اروپایی‌هایی نشست که هیچ کاری برای ایران نخواهند کرد + فیلم

کارشناس شبکه تلویزیونی بی بی سی فارسی در مورد اقدامات انجام شده کشورهای اروپایی در قبال برجام تحلیل جالبی را ارائه کرد .

نباید به امید اروپایی‌هایی نشست که هیچ کاری برای ایران نخواهند کرد + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از خروج یک طرفه و غیرقانونی آمریکا از برجام طرف های اروپایی این توافق از ایران خواستند تا از مقابله به مثل خودداری کرده و در برجام بماند. ایران نیز  با وجود خروج آمریکا از برجام از طرف های اروپایی  خواست تا آنها به تعهدات خود در این توافق عمل کنند. 

اما با گذشت چند ماه نه تنها اروپایی ها به تعهدات خود پایبند نبوده‌اند و آنها را عملی نکرده‌اند بلکه گستاخانه به اقدامات قانونی ایران در پاسخ به خروج آمریکا از برجام و بی عملی اروپا نیز اعتراض می‌کنند. این در حالی است که در برجام پیش بینی شده بود در صورت برهم زدن توافق از سوی هر یک از طرفین، طرف دیگر این حق را دارا است تا اقدامات قانونی مقتضی را انجام دهد.

به تازگی یکی از تحلیلگران شبکه بی بی سی فارسی در پاسخ به پرسش مجری این شبکه در مورد بی عملی کشورهای اروپایی تحلیل جالبی را ارائه کرد که در ادامه می توانید مشاهده کنید.

انتهای پیام/

نظر جالب کارشناس بی بی سی در مورد بی عملی اروپا در برجام

برچسب ها: بی بی سی ، تحلیلگر ، برجام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.