اجرای ۱۸ کیلومتر روکش و ۱۳ کیلومتر شیب شیروانی و گاردریل در شهرستان فردوس با منابع ملی و استانی انجام شد.

آخوندی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فردوس در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، گفت: در ۶ ماه نخست سال هزار و ۱۰۰ عدد علائم ایمنی راه‌ها اعم از اخطاری، انتظامی، مسیرنما به طول ۱۵ کیلومتر در جاده‌ها فردوس نصب شده است.

او با اشاره‌ای به عملکرد ایمنی راه و حریم اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فردوس افزود: تهیه و اجری بیش از ۶۰ متر مربع تابلو‌های اطلاعاتی راهها، ۳ چراغ چشمک زن با اولویت آشکار سازی نقاط پر تصادف در محور‌های این شهرستان نصب شد.

اخوندی بابیان اینکه امسال اقداماتی جهت ایمن سازی نقاط پر خطر حوزه استحفاظی شهرستان شامل روشنائی ۳ نقطه سه راهی‌ روستای در محور فردوس گناباد توسط این اداره انجام گرفته است اظهار کرد: ۳ مورد تابلو غیر مجاز شناسایی، ۳ مورد اخطارو ۱ تخلف نیز پیگری شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اشاره به اینکه در جهت ایمن سازی محور‌های شهرستان فردوس خط کشی راه به طول ۸ کیلومتر انجام و ارتقاء حفاظ نواحی پرتگاهی و بهسازی حفاظ‌های موجود در راه‌های شهرستان به مقدار ۶۵۰ شاخه نوع گاردریل انجام شده است اد امه داد: تهیه و نصب چشم گربه‌ای ۶۰۰ عدد، ایمن سازی سرگاردریل و موانع صلب به مقدار ۳ عدد و همچنین پاکسازی حاشیه راه‌ها به طور مستمر در حال انجام می‌باشد.

او تصریح کرد: اصلاح شیب شیروانی به طول ۱۰ کیلومتر در محور فردوس- بجستان جهت جلوگیری از واژگونی خودروها، انجام گرفته است.

اخوندی با اشاره به اینکه در ۶ ماهه نخست سال ۱۷.۵ کیلومتر عملیات بهسازی روکش آسفالت در حوزه استحفاظی این اداره انجام شده است. بیان کرد: تعداد ۷۵۹ پل در شهرستان فردوس بهسازی و تعمیر شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: طول راه‌های حوزه استحفاظی شهرستان فردوس ۴۰۶ کیلومتر است که ۲۲۰ کیلومتر آن طول راه‌های اصلی و ۱۸۶ کیلومتر راه روستایی و ۳۳۷ کیلومتر راه شوسه می‌باشد.

انتهای پیام / ط آ

نصب بیش از هزار عدد علائم ایمنی راه‌ها در جاده های فردوس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.