معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان از اجرای ۱۲۰ کیلومتر روکش آسفالت حفاظتی فوگ سیل در محور‌های پرتردد استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  احسان عراقی زاده؛ معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان از اجرای ۱۲۰ کیلومتر روکش آسفالت حفاظتی فوگ سیل در محور‌های پرتردد استان صرف هزینه‌های بالغ بر ۴ میلیارد ریال، از محل اعتبارات ملی طی ۲ ماه اخیر استان خبر داد.

عراقی زاده افزود: این نوع روکش آسفالت که بدون استفاده از پوشش سنگدانه‌ای و مصالح و به منظور احیاء سطوح آسفالتی استفاده می‌شود در محور‌های انار- رفسنجان و کرمان- سیرجان اجرا شده و بزودی انجام فوگ سیل بر روی محور سیرجان- شهربابک نیز انجام خواهد شد.

او تصریح کرد: روکش آسفالت فوگ سیل، مقاومت آسفالت را در برابر فرسایش بالا می‌برد و علاوه بر تمایز رنگ به غلطک زنی نیاز ندارد و با ضخامت کم، هزینه اجرای کمتری در مقایسه با سایر طرح‌های آسفالتی دارد، همچنین از سرعت اجرای بسیار بالایی برخوردار است که این ویژگی ها، فوگ سیل را صاحب مزیت‌های بیشتری در مقایسه با انواع دیگر روکش‌های آسفالت می‌کند.
انتهای پیام/ی

روکش جدید آسفالت در جاده های کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار