کیهانی گفت: تفتیان و پیرجهان برای کسب نتیجه مطلوب تلاش کردند، اما ناموفق بودند.

مجید کیهانی رئیس فدراسیون دوومیدانی کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره توقف تفتیان و پیرجهان در مرحله مقدماتی مسابقات جهانی دوومیدانی دوحه قطر اظهار داشت: به نظرم تفتیان و پیرجهان همه تلاش خود را برای کسب نتیجه بهتر و مطلوب  در مسابقات جهانی کردند، اما این مسابقات شرایط خاص خود را دارد و برخی از مسائل در نتیجه نگرفتن ورزشکاران تاثیر گذار است. احسان حدادی پرتابگر کشورمان در مرحله مقدماتی خوب عمل کرد و در همان پرتاب اول مجوز حضور در فینال مسابقات جهانی را بدست آورد.  


 بیشتر بخوانید: توقف تفتیان و پیرجهان در دور مقدماتی


او ادامه داد: حدادی با رکوردی که در مرحله مقدماتی مسابقات جهانی بدست آورد در رتبه پنجم رنکینگ این مسابقات قرار گرفت و امیدواریم احسان در فینال با همه توان خود شرکت کند تا برای کشورمان افتخار آفرینی کند.  

کیهانی درباره حضورش در کنگره فدراسیون جهانی دو ومیدانی بیان کرد: مسائل مختلفی در کنگره فدراسیون جهانی مطرح شد که از آن جمله تغییر نام فدراسیون جهانی نهایی شد و اعضای مجمع به آن رای دادند. همچنین در خصوص مابقی مسائل هم مذاکرات خوبی در کنگره صورت گرفت.

امیدوارم انتخاب رئیس فدراسیون جهانی  باعث توسعه دوومیدانی شود

رئیس فدراسیون دوومیدانی درباره نتیجه جلسه اش با سباستین کو رئیس فدراسیون جهانی بیان کرد: من  به همراه صالحی امیری جلسه خوبی با رئیس فدراسیون جهانی درمورد مسائل مختلف از جمله دوومیدانی داشتیم. همچنین برای چندمین مرتبه سباستین کو را به ایران دعوت کردیم و او قول داد که سفر به ایران را در دستور کار خود قرار بدهد.  

او درباره انتخاب مجدد سباستین کو برای ریاست فدراسیون جهانی گفت: سباستین کو ارتباط خوبی با روسای فدراسیون‌های دوومیدانی دارد و همه متفق القول به او رای دادند. امیدوارم انتخاب مجدد سباستین کو  باعث توسعه ورزش دوومیدانی  در جهان شود.


بیشتر بخوانید: حدادی به فینال پرتاب دیسک جهان صعود کرد


انتهای پیام/ 

آخرین اخبار از دو و میدانی ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار