متقیان نژادگفت:تیراندازی قم امسال در بخش بانوان در لیگ‌های برتر و دسته اول کشور حضور خواهد داشت که تیم لیگ برتری تیراندازی قم یک مسابقه برگزار کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، محمد جواد متقیان نژاد دبیر هیئت تیراندازی استان قم گفت: تیراندازی قم امسال در بخش بانوان در لیگ‌های برتر و دسته اول کشور حضور خواهد داشت به طوری که تیم لیگ برتری تیراندازی قم یک مسابقه برگزار کرده و تیم دسته اولی نیز در انتظار اعلام برنامه است.

دبیر هیئت تیراندازی قم افزود: قم در سال‌های اخیر حضور پررنگی در لیگ‌های تیراندازی کشور داشته است و در لیگ برتر بانوان، امسال تیم هیئت تیراندازی قم با ترکیبی از تیراندازان بومی و غیر بومی روانه لیگ شده تا یکی از ۵ تیم حاضر در این پیکار‌ها باشد.

متقیان نژاد بیان کرد: اعضای تیم قم در مسابقات این هفته در تفنگ بادی، عطیه قدمی، مینا روحیان، نوشین شهبازی فرد، مهدیه عباسی فر، حدیثه یاوری و مرضیه باورساد و در رشته تپانچه بادی، آمیتیس جعفری، شیرین مرتضوی، مهرنوش امینی، شیدا انتشاری و آیلین قلی زاده بودند.

دبیر هیئت تیراندازی استان قم گفت: آغاز رقابت تیم تیراندازی بانوان قم در لیگ برتر کشور با شکست برابر تیم قدرتمند مقاومت که بازیکنان ملی پوش را در اختیار دارد همراه بود البته تیم هیئت تیراندازی قم در هفته اول این مسابقات با قرعه استراحت روبرو بود.

او عنوان کرد: در بخش عملکرد انفرادی، در رشته تفنگ مهدیه عباسی فر و حدیثه یاوری به فینال مسابقات راه یافتند و به ترتیب جایگاه پنجم و ششم را کسب کردند. در تپانچه بادی نیز مهرنوش امینی به فینال راه یافت و هشتم شد.

دبیر هیئت تیراندازی استان قم تصریح کرد: عطیه قدمی، مینا روحیان و ستایش نادرپناه در تفنگ بادی و فاطمه شکری و زهرا هاشمی در تپانچه، اعضای بومی تیم هیئت تیراندازی قم در لیگ برتر را تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/ح

حضور بانوان تیرانداز قم در لیگ‌های برتر و دسته اول کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار