اعضای شورای شهر تهران دو فوریت اصلاحیبه ماده هفتم مصوبه مدیریت تعارض در شهرداری پایتخت را به تصویب نرساندند.

تعیین و تکلیف دو فوریت اصلاحیه ماده هفتم مصوبه مدیریت تعارض در شهرداری پایتختبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، دو فوریت اصلاحیه ماده هفتم مصوبه مدیریت تعارض در شهرداری تهران در دستور کار صد و شصت و هشتمین جلسه شورای شهر تهران که امروز سه شنبه نهم مهر ماه برگزار شد قرار گرفت.

در ابتدای بررسی دو فوریت این دستور محمود میر لوحی عضو شورای شهر تهران در سخنانی گفت: در تهران مشکلی از بابت کمبود ساخت و ساز وجود ندارد و چه اشکالی دارد که این حجم ساخت و ساز بین مدیران توزیع شود و دیگر کارمندان شهرداری نیز از این حوزه بهره‌مند شوند.

پس از اظهار نظر محمود میرلوحی بهاره آروین دیگر عضو شورای شهر تهران گفت: دیوان عدالت اداری بر اساس اسناد بالادستی این اصلاح قانونی را مد نظر قرار داده و اصلاحیه تعارض منافع به شکل قانونی مطرح شده است.

پس از اظهار نظر میرلوحی و آروین محمد سالاری دیگر عضو شورای شهر تهران در مخالفت با دو فوریت اصلاحیه تعارض منافع گفت: اصل موضوع پیش‌تر در صحن شورای شهر تهران رای گیری شده و چند جلسه نیز با دیوان عدالت برگزار شده است و ما با مهندسین نیز جلساتی را برگزاری کرده‌ایم و بهتر است این موضوع بیشتر کارشناسی شود و نباید به شکل دو فوریت در صحن شورای شهر مطرح شود.

بعد از مخالفت سالاری حسن رسولی دیگر عضو شورای شهر تهران در موافقت با دو فوریت اصلاحیه تعارض منافع گفت: مدت‌هاست که شهرداری مشغول این مصوبه است و این مصوبه در حال حاضر بلاتکلیف است و دیوان عدالت اداری نیز با اصلاح آن موافق است.

پس از اظهار نظر موافقان و مخالفان دو فوریت اصلاحیه ماده ۷ مصوبه مدیریت تعارض در شهرداری تهران در صحن شورا به رای گذاشته شد که با ۷ رای مخالف و ۹ رای موافق دو فوریت آن به تصویب نرسید.

پس از به تصویب نرسیدن دو فوریت اصلاحیه ماده هفتم به اصرار برخی از اعضای شورای شهر تهران به شکل یک فوریتی به رای گذاشته شد که یک فوریت آن با ۱۳ رای موافق به تصویب رسید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار