مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد گفت: از ابتدای سال تاکنون مجوز تاسیس ۴۰۸ طرح گردشگری در استان صادر شده است.

افزایش ۱۳ درصدی جذب سرمایه گذار در صنعت گردشگریسید مصطفی فاطمی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، با اشاره به افتتاح ۴۶ هتل و اقامتگاه بومگردی در سال ۹۷، گفت: در شش ماهه اول امسال بیش از ۳۰ هتل و بومگردی افتتاح شده است.

فاطمی افزود: حجم سرمایه گذاری در حوزه گردشگری در شش ماهه نخست سال بیش از یک میلیون و ۶۵۰ میلیون ریال بود که نسبت به سال گذشته ۱۳ درصد افزایش داشته و از ابتدای سال تاکنون مجوز تاسیس ۴۰۸ طرح گردشگری در استان یزد صادر شده است.

او اظهار داشت: در حال حاضر ۲۳۳ طرح گردشگری با حجم سرمایه گذاری هشت میلیون و ۶۰۸ میلیون ریال در حال ساخت است که به طور مستقیم برای ۲۶۰ نفر و غیر مستقیم برای ۲۷۰ نفر اشتغال ایجاد کرده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد، افزود: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۸۶ هزار مصوبه پرداخت تسهیلات در حوزه گردشگری به صورت فراگیر و بیش از ۳۲ هزار مصوبه به صورت روستایی داشتیم.

مصطفی فاطمی گفت: در شش ماهه نخست سال پنج دوره آموزشی ویژه شاغلان صنعت گردشگری برگزار شده که به دنبال آن ۵۱۱ نفر آموزش دیده اند.

انتهای پیام/ ت

دوره های آموزشی ویژه شاغلان صنعت گردشگری برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار