معاون وزیر علوم گفت: فرصت ویرایش اطلاعات و تغییر اولویت‌ها برای کسانیکه قبل ثبت نام انجام داده اند، تمدید شد.

تسهیلات ویرایش اطلاعات متقاضیان جذب اعضای هیأت علمی+ اسامی رشته‌هامحمدرضا رضوان طلب، معاون وزیر علوم و رئیس مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم تحقیقات و فناوری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: با توجه به اینکه برخی از اعلام نیاز‌های دانشگاه‌های وابسته به دستگاه‌های اجرایی به دلیل عدم هماهنگی از سامانه جذب اعضای هیأت علمی حذف شده بود و در فرصت تمدید مهلت ثبت نام، مجددا این اعلام نیاز‌ها فعال گردیده است؛ به همین منظور تا پایان ساعت ۲۴ فردا (چهارشنبه، ۱۰ مهر)  برای به روز رسانی اطلاعات برخی از داوطلبان فرصت باقی است.

او در ادامه بیان کرد: از متقاضیان عضویت هیأت علمی خصوصا در رشته‌های رشته‌های مدیریت (مدیریت صنعتی) - مدیریت کار آفرینی - نقاشی - ارتباط تصویری-تصویرسازی - روانشناسی (روانشناسی سلامت) - روان شناسی (روانسنجی) و ... درخواست می‌شود ضمن مراجعه به سایت مربوطه اطلاعات خود را به روزرسانی کنند.
پاسخ به سوالات دانشجویی را اینجا بخوانید
رضوان طلب در پایان گفت: فرصت ویرایش اطلاعات و تغییر اولویت‌ها برای کسانیکه قبل ثبت نام انجام داده اند تا ۱۰ مهر تمدید گردیده است. افرادی که قبلا ثبت نام کرده اند، میتوانند با توجه به ظرفیت‌هایی که جدیدا در سایت ثبت شده، اطلاعات خود را ویرایش کنند.

انتهای پیام/
برچسب ها: دانشگاه ، کنکور ، روانشناس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار