استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: آموزش و پرورش بدهی‌های خود را بابت بهای انرژی به شرکت‌های خدمات‌رسان پرداخت کند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست شورای آموزش و پرورش استان اظهار داشت: تا زمان تأمین اعتبار مورد نیاز برای پرداخت بدهی‌های آموزش و پرورش استان بابت بهای انرژی به شرکت‌های خدمات‌رسان، هیچکس حق قطع انشعاب مدارس را ندارد.

او افزود: اداره کل آموزش و پرورش استان هم هر چه سریعتر برای تأمین اعتبار مورد نیاز به منظور پرداخت بدهی‌های خود بابت بهای انرژی به شرکت‌های خدمات‌رسان اقدام کند.

عباسی در خصوص بازسازی مدارس آسیب‌دیده در سیل فروردین ماه امسال هم گفت: اعتبار مورد نیاز باید از محل اعتبارات حوادث و از طریق وزارت آموزش و پرورش پیگیری و در استان‌ها توزیع شود.

او اضافه کرد: شورای آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با فروش املاک مازاد بر نیاز خود و هزینه کرد آن در سایر بخش‌های مرتبط با آموزش و پرورش موافق است.

عباسی با اشاره به اعتراضات صورت گرفته در رابطه با کتب درسی دانش‌آموزان ادامه داد: آموزش و پرورش اطلاع‌رسانی لازم در خصوص دلایل ایجاد و حل این مشکل را از طریق رسانه‌ها و فضای مجازی به اطلاع والدین برساند تا نگرانی‌ها برطرف شود.

انتهای پیام/ف

هیچکس حق قطع انشعاب مدارس را ندارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار