مهم‌ترین حوادث امروز، پنجشنبه ۱۱ مهرماه ۹۸ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف خوزستان در پنجشنبه ۱۱ مهرماه ۹۸ را در این بسته خبری مشاهده نمایید.

سارق به عنف خودرو در دام قانون

سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی اهواز گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت به عنف خودرو در اهواز، موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: ماموران کلانتری ۲۶ اهواز موفق شدند با کار اطلاعاتی دقیق طی یک اقدام عملیاتی طرح ریزی شده یک سارق حرفه‌ای را که در پوشش مسافر سوار خودرو‌های عبوری شده و راننده‌ها را با تهدید چاقو به محله‌های خلوت هدایت و اقدام به سرقت خودرو آنان می‌کرده را شناسایی و دستگیر کنند.

سرهنگ دالوند اظهار داشت: متهم در بازجویی‌های فنی پلیس به ۱۲ فقره سرقت خودرو که از آنان در سرقت از منازل استفاده می‌کرده در نقاط مختلف شهرستان اهواز اعتراف و ۴ دستگاه گوشی تلفن همراه نیز از وی کشف شد.

فرمانده انتظامی اهواز با بیان اینکه در این خصوص یک مالخر نیز شناسایی و دستگیر و تلاش جهت دستگیری همدستان او نیز ادامه دارد، تصریح کرد: متهم به همراه مالخر پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.


انتهای پیام/تکمیل می‌شود...

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.