مهم‌ترین حوادث امروز، پنجشنبه ۴ مهرماه ۹۸ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف خوزستان در پنجشنبه ۴ مهرماه ۹۸ را در این بسته خبری مشاهده نمایید.

بن بست قانون، پایان راه محموله کالا‌های قاچاق

سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، ماموران مبارزه با کالای قاچاق شهرستان ماهشهر با رصد و کنترل دقیق محور‌های مواصلاتی "هندیجان_ماهشهر" ۳ دستگاه خودروی وانت بار حامل بار قاچاق را شناسایی و توقیف کردند.

او اظهار کرد: ماموران پس از بازرسی از این خودروها، هزار و ۷۷۶ عدد کپسول جوشکاری، ۱۳ دستگاه ماشین لباسشویی و یک دستگاه پنل کولر گازی فاقد مجوز گمرکی را کشف نمودند.

سردار عباس زاده بیان داشت: کارشناسان ارزش ریالی کالای کشف شده را ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند که در همین رابطه ۳ متهم نیز دستگیر و تحویل مرجع قضائی داده شد.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: یکی از مهم‌ترین ارکان مقابله با پدیده قاچاق همکاری مردم است و می‌بایست هرگونه اخبار و اطلاعات مربوط به قاچاق را با تماس با تلفن ۱۱۰ اطلاع رسانی تا برخورد مناسب و به موقع صورت گیرد.

سارقان حرفه‌ای پمپ‌های آب به بن بست قانون رسیدند

سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی اهواز گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت پمپ آب دربرخی از نقاط شهر اهواز، بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار پلیس این شهرستان قرارگرفت.

او در ادامه اظهار کرد: ماموران انتظامی کلانتری ۳۳ و ۱۸ اهواز موفق شدند با اقدامات اطلاعاتی و گشت زنی‌های نامحسوس و هدفمند، ۲ سارق را درحالیکه قصدسرقت پمپ آب از یک ساختمان مسکونی داشت، شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی یک عملیات ضربتی دستگیرکنند.

سرهنگ دالوند اذعان داشت: متهمان در بازجویی پلیس به ۱۵ فقره سرقت پمپ آب درنقاط مختلف شهر اهواز اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی کلانشهر اهواز ضمن اشاره به تحویل متهمان به مرجع قضائی، افزود: تجهیز ساختمان به دوربین‌های مداربسته یکی از راهکار‌های بسیارمهم و تاثیرگذار در امر پیشگیری از سرقت منزل است.

محموله پارچه‌های قاچاق به مقصد نرسید

سردار سیدمحمد صالحی جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: با هدف مبارزه با قاچاق کالا و ارز و تشدید برخورد با قاچاقچیان، ماموران پلیس آگاهی شهرستان اندیمشک با رصد اطلاعاتی از تردد یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ حامل کالای قاچاق در محور‌های مواصلاتی مطلع و با ایجاد تور ایست و بازرسی در ایستگاه"پل زال" خودروی مذکور را متوقف کردند.

او تصریح کرد: ماموران پلیس در بازرسی از بار خودرو توقیفی ۶۰ طاقه پارچه قاچاق فاقد مجوز گمرکی را کشف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری یک متهم در این رابطه، اظهار داشت: کارشناسان ارزش ریالی کالای مکشوفه را یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد کردند که متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان بیان کرد: سودجویان و مخلان اقتصاد داخلی کشور بدانند نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی و کنترل تحرکات با هرگونه فعالیت سودجویانه قاطعانه برخورد خواهد کرد و برای پاسداری از سرزمین عزیزمان تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت.


انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.