مهم‌ترین حوادث امروز، جمعه ۵ مهرماه ۹۸ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف خوزستان در جمعه ۵ مهرماه ۹۸ را در این بسته خبری مشاهده نمایید.

سارقان حرفه‌ای محتویات داخل خودرو با دستان بسته

سرهنگ روح اله گراوندی فرمانده انتظامی دزفول گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان، پیگیری موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او بیان کرد: ماموران کلانتری ۱۲ این فرماندهی با اقدامات پلیسی و تخصصی موفق شدند ۲ سارق حرفه‌ای و سابقه دار را شناسایی کرده و با هماهنگی مرجع قضائی در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

سرهنگ گراوندی اظهار داشت: متهمان در بازجویی‌های فنی پلیس به ۱۶ فقره سرقت لوازم داخل خودرو در سطح شهرستان دزفول اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دزفول ضمن اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضائی به شهروندان توصیه کرد: هنگام مراجعت به بازار در صورت امکان سعی نمایند وسایل نقلیه خود را در پارکینگ‌های معتبر پارک کنند.

کشف محموله لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در هندیجان

سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: به منظور مبارزه بی امان با سوداگران اقتصادی، ماموران پاسگاه انتظامی "امامزاده عبداله" هندیجان با اقدامات اطلاعاتی از تردد ۳ دستگاه سمند، ۴ دستگاه پژو ۴۰۵ و یک دستگاه اتوبوس حامل کالای قاچاق مطلع شدند و با ایجاد تور ایست و بازرسی خودرو‌های مذکور را شناسایی کرده و طی ۸ عملیات جداگانه متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از خودرو‌های توقیفی انواع لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی کشف شد.

سردار عباس زاده اظهار داشت: کارشناسان ارزش ریالی محموله کشف شده را بالغ بر ۴ میلیارد و ۲۸۰ میلیون ریال برآورد کرده اند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به دستگیری ۸ قاچاقچی و تشکیل پرونده مقدماتی و تحویل آنان به مرجع قضائی بیان کرد: تمامی محور‌های مواصلاتی استان تحت رصد کامل امنیتی و اطلاعاتی ماموران انتظامی می‌باشد و با قاچاقچیان بشدت برخورد خواهد شد.

سارق بعنف خودرو دستگیر شد

سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی شهرستان اهواز گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت بعنف خودرو در اهواز، موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

او اظهار داشت: ماموران کلانتری ۲۶ اهواز موفق شدند با کار اطلاعاتی دقیق طی یک اقدام عملیاتی طرح ریزی شده یک سارق حرفه‌ای را که در پوشش مسافر سوار خودرو‌های عبوری شده و راننده‌ها را با تهدید چاقو به محله‌های خلوت هدایت و اقدام به سرقت خودروی آنان می‌کرده را شناسایی و دستگیر کنند.

سرهنگ دالوند بیان کرد: متهم در بازجویی‌های فنی پلیس به ۱۲ فقره سرقت خودرو که از آنان در سرقت از منازل استفاده می‌کرده در نقاط مختلف شهرستان اهواز اعتراف کرد و ۴ دستگاه تلفن همراه نیز از وی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز با بیان اینکه در این خصوص یک مالخر نیز شناسایی و دستگیر و تلاش جهت دستگیری همدستان وی نیز ادامه دارد، افزود: متهم به همراه مالخر پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.


انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.