فرمانده انتظامی استان کرمان گفت:یکی ازراه‌های رسیدن به پلیس هوشمند سلامت جسمانی، عزم و اراده قوی و ارتقاء توانمندی‌ها و فناوری‌های روز است.

ارتقا توان جسمانی پلیس راه رسیدن به پلیس هوشمندبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سردار عبدالرضا ناظری، فرمانده انتظامی استان کرمان در حاشیه مراسم کوهپیمایی پرسنل انتظامی در پردیسان قائم باتبریک هفته نیروی انتظامی باتاکید بر ارتقاء توان جسمانی کارکنان ناجا گفت:هدف از برگزاری مراسم کوهپیمایی در اولین روز از هفته ناجا ارتقا فرهنگ کوهنوردی متناسب با عزم و اراده و اعتماد به نفس کارکنان و افزایش روحیه نشاط و شادابی است.

او با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در بحث کوهنوردی که می‌فرمایند کوهنوردی امتیازات برجسته و ارزشمندی دارد تصریح کرد: عزم و اراده کارکنان درمقابل دشواری ها، سختی‌ها با کوهنوردی به عرصه ظهور رسیده و ارتقا پیدا می‌کند.

سردار ناظری بیان کرد: ورزش کوهنوردی بایستی درطول سال و همیشه ادامه داشته باشد و کارکنان پلیس کوهنوردی را در برنامه خود داشته باشند چراکه باعث افزایش توان جسمانی، نشاط و شادابی، روحیه ایثار و مقاومت و تحمل در برابر سختی‌ها می‌شود.

فرمانده انتظامی استان تاکید کرد: هفته ناجا فرصتی است تا تمام کارکنان پلیس با تلاشی مضاعف بتوانند خدمتگزاران خوبی برای مردم باشند.

در پایان این مراسم از کتاب تقویت عضلات پرسنل ناجا به همت معاون آموزش و تربیت بدنی فرماندهی انتظامی استان کرمان و مرکز تحقیقات توسط فرمانده انتظامی استان کرمان که طی دوسال جمع آوری و تآلیف شده بود رونمایی و بین شرکت کنندگان کوهپیمایی به قید قرعه جوایزی اهدا شد.
انتهای پیام/ ح

کوه پیمایی پرسنل ناجا درکرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار