مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: کل بدهی آموزش و پرورش به فرهنگیان ۳۵ میلیارد تومان می‌باشد که با اقدامات صورت گرفته سازمان برنامه و بودجه و خزانه کشوری پیگیر مطالبات فرهنگیان هستیم.

پیگیر معوقات معلمان حق التدریس هستیممحسن خدابنده مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: وزارت آموزش و پرورش قطعا مایل است هرچه سریعتر معوقات فرهنگیان پرداخت شود وبه طور جدی پیگیر این موضوع هستیم.

او تصریح کرد: هنوز بدهی شش ماه  معلمان حق التدریس پرداخت نشده ا ست و مجموع کل بدهی‌های آموزش و پرورش به فرهنگیان ۳۵ میلیارد تومان است.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: از مجموع مطالبات، پاداش پایان خدمت، و معوقات فرهنگیان ۲ هزار میلیارد ریال پرداخت شده است.
 

تسویه کامل معوقات تا پایان سال ۹۷

 
رفیعی رئیس اداره بودجه اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: مطالبات فرهنگیان بازنشسته حق التدریس تا پایان سال ۹۷ پرداخت می‌شود.

او تصریح کرد: به دلیل کمبود معلم در استان و جبران آن ما از معلمان بازنشسته فرهنگی در قالب حق التدریس استفاده می‌کنیم که از مهر پارسال تا دی ماه به میزان چهار ماه از مطالبات آن‌ها پرداخت شده است.

رئیس اداره بودجه اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: دو ماه باقیمانده از سال ۹۷ یعنی بهمن و اسفند نیز طی چند روز آینده به حساب معلمان حق التدریس واریز خواهد شد. همچنین مطالبات فروردین تا خرداد امسال نیز طی ماه‌های آبان و آذر پرداخت خواهد شد.

رفیعی افزود: مبالغ این‌ها تخصیص یافته است و منتظریم از طرف خزانه پرداخت شود. در مجموع ۳۴ میلیارد تومان برای سال ۹۷ و ۴۲ میلیارد تومان برای بهار  سال ۹۸ بدهکار هستیم.

انتهای پیام//ف. غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۶:۵۴ ۱۵ مهر ۱۳۹۸
بازنشسته ای که ۳۶یا۲۴ساعت اضافه کار میگیرد باید فاتحه ان امور پرورش راخواند