حمله غافلگیرکننده مأمور پلیس به مرد جوان در مترو + فیلم

مسافر جوان قطار که بصورت لفظی با یک فرد لباس شخصی درگیر شده بود، هرگز تصور نمی‌کرد این مرد یک مأمور پلیس باشد.

لحظه حمله غافلگیرکننده مامور پلیس به مرد جوان در مترو + فیلم//به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مسافر جوانی که در داخل قطار با یک مرد لباس شخصی درگیری فیزیکی پیدا کرده بود در حالی که هرگز تصور نمی‌کرد این مرد مأمور پلیس باشد با ضربه سر غافلگیرکننده این فرد در داخل واگن نقش بر زمین شد.

ویدئویی که توسط یکی از مسافران و با تلفن همراه تهیه شده است این دو نفر را در حال درگیری لفظی با یکدیگر در داخل یک واگن شلوغ نشان می‌دهد. لحظاتی بعد و پس از آنکه درگیری این دو شدت می‌گیرد ناگهان مردی که در سمت راست و پشت به دوربین است با ضربه سری سهمگین مرد جوان را در کف مترو می‌خواباند. شدت ضربه به حدی بود که قربانی ناگهان از مقابل دوربین محو شد و به دیواره واگن برخورد کرد.

این حادثه در یکی از قطارهای انگلیس که از لندن به شهر ساوتند آن سی در کلانشهر منچستر حرکت می‌کرد، رخ داد. پس از انتشار این ویدئو پلیس کلانشهر لندن تأیید کرد که فرد مهاجم یک مأمور پلیس بوده است. سخنگوی پلیس لندن با دفاع از عملکرد مأمور پلیس گفت هیچ نشانه‌ای دال بر اینکه افسر پلیس مرتکب جرم شده است در این ویدئو دیده نمی‌شود. 

 پلیس لندن همچنین با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که پس از آنکه یک مرد جوان اقدام به تهدید مسافران قطار کرد با دخالت یکی از مأموران ما بازداشت شد. تحقیقات پلیس در مورد این حادثه ادامه دارد.

انتهای پیام/

ضربه سر سهمگین مامور پلیس به صورت مسافر قطار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.