مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی از فعالیت ۲۵۰ هزار دانش آموز همیار پلیس در خراسان رضوی خبر داد.

فعالیت ۲۵۰ هزار دانش‌آموز همیار پلیس در خراسان رضوی/همیاران پلیس سبب کاهش آمار تخلف در استانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، قاسمعلی خدابنده مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در همایش تجلیل از نمونه‌های ترافیکی، فرهنگ‌یاران پلیس و همیاران پلیس گفت: طرح همیاران پلیس به منظور ارتقاء فرهنگ ترافیکی توسط دانش‌آموزان و رانندگان از سال ۱۳۸۶ راه‌اندازی و تاکنون ادامه داشته است.

او ادامه داد: در قالب این طرح با آموزش‌هایی که به دانش‌آموزان دادیم توانستیم نظم و قانون بیشتری را در داخل شهر ایجاد کنیم ضمن اینکه آموزش علمی به دانش‌آموزان بسیار ماندگار است و برخورد‌های همیاران پلیس سبب بهبود اوضاع رانندگی در شهر شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی با بیان اینکه بسیاری از مدارس در طرح همیاران پلیس شرکت دارند، گفت: همکاری آموزش و پرورش با پلیس سبب کاهش آمار تخلف با وجود افزایش آمار رانندگی شده است.

خدابنده افزود: اولیاء نیز در جلسات ماهیانه مربوط به همیاران پلیس شرکت می‌کنند و موضوعات مختلفی در این جلسات مطرح می‌شود؛ از آنجا که حوزه فعالیتی پلیس گسترده بوده، همین سبب ایجاد آرامش بیشتر در عموم شده است.
 
انتهای پیام//ج.ر
 
 

نظم و قانون بیشتری در داخل شهر ایجاد شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد ماهان برند
۱۱:۱۳ ۰۳ آذر ۱۳۹۹
من دوستدارم همیار پلیس بشم ولی نمی‌دونم چجوری من در مشهد زندگی میکنم و۱۱ سالمه