همزمان با هفته جهانی کودک، کارشناسان بهزیستی در قالب طرح امداد فرهنگی به مناطق و روستاهای حاشیه شهر مشهد رفتند و از مضرات کودک همسری گفتند.

مبارزه با کودک همسری در حاشیه شهر مشهد / امدادرسانی فرهنگی به کودکانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،ابراهیم زره ساز مدیر کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان گفت: طرح امداد فرهنگی توسط سه دستگاه، در مشهد و حاشیه شهر مشهد و روستا‌های اطراف شروع شده است که در این طرح مهارت‌های مختلف از جمله مهارت‌های نه گفتن، کنترل خشم، مباحث خواندن مناسب، لزوم بازی کردن و اظهار نظر کردن به کودکان آموزش داده می‌شود.

او ادامه داد: همچنین کارشناسان بهزیستی با حضور در مناطقی که کودک همسری وجود دارد، مسأله را برای والدین تببین کرده و از مضررات آن می‌گویند.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی گفت: برگزاری کارگاه‌های آموزشی با محوریت تغذیه سالم کودکان و اگاه سازی والدین در این زمینه از دیگر برنامه‌های هفته جهانی کودک است که با همکاری دانشگاه علوم پزشکی برگزار می‌شود.

او ادامه داد: بازدید از بیمارستان‌های کودک، دعوت از پرستاران بیمارستان‌ها برای همکاری با کانون و برگزاری جشنواره قصه گویی از دیگر برنامه‌های این هفته است.



انتهای پیام//م. پ


برگزاری جشنواره قصه گویی همزمان با هفته جهانی کودک

برچسب ها: شهرداری ، بهزیستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار