فعال اصولگرا گفت: به سادگی می‌توان دریافت که ریشه ناآرامی‌های اخیر عراق در سفارتخانه‌های آمریکا، انگلیس و اسرائیل رقم خورده است.

ریشه ناآرامی‌های اخیر در سفارتخانه کشورهای غربی استحسن بیادی دبیرکل جمعیت آبادگران ایران اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به ناآرامی‌های اخیر عراق گفت: به سادگی می‌توان دریافت که ریشه ناآرامی‌های اخیر عراق در سفارت‌های آمریکا، انگلیس و اسرائیل رقم خورده است.

او ادامه داد: راهپیمایی اربعین بسیاری از توطئه‌های استکبار را خنثی کرده و حضور مسئولان عراقی در ایران و دیدار با مقام معظم رهبری، یکپارچگی دو ملت در مقابله با تروریسم بین‌المللی و خنثی کردن و برهم زدن نقشه شوم آنان را موجب شده است. لذا غرب مخصوصاً این مثلث شوم آمریکا، انگلیس و اسرائیل احساس خطر کرده‌اند و نقشه‌ ناآرامی‌های عراق را طرح‌ریزی کردند و باعث شدند این جریانات به وجود آید.


بیشتر بخوانید: توطئه‌ای که در عراق ناکام ماند


بیادی با اشاره به موضع مردم عراق گفت: اگرچه مردم عراق هم خواسته‌های به حقی دارند که دولت‌هایشان نتوانسته‌اند آنها را برآورده کنند و تصاویر اجتماعی زر و زور و تزویر در جامعه سیاسی عراق کاملاً مشهود است اما شک ندارم پشت‌پرده این خواسته‌های منطقی مردم، سوءاستفاده‌ و دست‌های کثیف برخی از رژیم‌های عربی همسایه به عنوان غلام حلقه به گوش آمریکا وجود دارد؛ اگرچه مردم در ظاهر حق می‌گویند ولی حتماً در پس‌پرده، قصد باطلی در میان است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار