خطیب نماز جمعه شهرکرد گفت: مردم با آگاهی، بصیرت و هوشیاری امور را بطور کامل رصد کنند و اجازه ندهند دشمن از شرایط به نفع خود بهره ببرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت الاسلام فاطمی خطیب نماز جمعه شهرکرد امروز ۱۹ مهر ۹۸ گفت: رویداد‌های اخیر در کشور عراق، برنامه‌های معنوی ایران را نشانه گرفته بود و افرادی فرصت طلب مانند دختر صدام با سوء نیت قصد در به بیراهه کشاندن اوضاع این کشور داشتند، اما با عنایات خداوند احزاب و گروه‌ها با این نیت‌های سوء همراهی نکردند و این توطئه‌ها خنثی شد.

او افزود: وقایع عراق و نتایج بدست آمده در آرامش این کشور نشان داد که آمریکا به هر ترفندی متوسل می‌شود تا مقابل ایران بایستد و می‌طلبد که مردم با آگاهی، بصیرت و هوشیاری امور را بطور کامل رصد کنند و اجازه ندهند دشمن از شرایط به نفع خود بهره ببرد.

فاطمی گفت: سفر اخیر نخست وزیر کشور‌های غربی و شرقی یعنی عراق و پاکستان به ایران و با هدف میانجی گری بین ایران و عربستان، نشانگر اقتدار این مردم و نظام و آگاهی کشور‌های منطقه نسبت به عظمت و بیداری مردم کشورمان در منطقه است.

امام جمعه موقت شهرکرد به تاریخ کشور افغانستان اشاره کرد و افزود: پس از سال‌ها حضور آمریکایی‌ها در این کشور همسایه ما، اعلام کرده اند که بزودی افغانستان را ترک میکنند و این موضوع همان کم آوردن سردمداران و تهی بودن سیاست‌های این کشور استعمارگر است.

حجت السلام فاطمی، مجلس شورای اسلامی را در راس امور دانست و گفت: خانه ملت در زمان قبل از انقلاب بگه ونه‌ای بود که اگر بین دولت و مجلس اختلاف نظری بروز میکرد، شاه اجاره داشت مجلس را منحل کند، اما اکنون این مرکز مردمی مرجع قانونگذاری و توجه به خواست و صلاح مردم است، پس نمایندگان باید مانند آیت الله مدرس با شجاعت و اقتدار تصمیم گیری کنند و تمام کارهایشان شفاف و صادقانه باشد.

او در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد گفت: زیارت قبور مطهر ائمه اطهار و امامان معصوم همان توجه به خاندان پیامبر اکرم (ص) و مسیر نزدیکی به خداست، و زیارت قبور امامان معصوم و خاندان مطهرشان برای مومنان و شیعیان کسب آرامش و ایجاد روحیه معنوی در زندگی است، هر کس در زیارت وارد شود شفاعت می‌شود و بر اساس وعده خداوند در بهشت وارد می‌شود.

انتهای پیام/خ

خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه در شهرکرد

برچسب ها: نماز جمعه ، خطبه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار