رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام ازفروکش کردن تب ترافیک در مبادی ورودی مهران و بازگشت موج تدریجی زائران به داخل کشور از مرز بین الملی مهران خبرداد.

تب ترافیک در مبادی ورودی شهر مهران فروکش کردسرهنگ ابوالفضل کهزادی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،گفت:تدابیر و تمهیدات ترافیکی لازم جهت مدیریت هوشمندانه ترافیک در موج بازگشت زائران اندیشیده شده و تا تخلیه کامل شهر مهران در دستور کار است.

او با اشاره به اینکه مدیریت و کنترل ترافیک موج بازگشت به مراتب دشوار‌تر از زمان رفت خواهد بود افزود:اولویت اصلی پلیس راهور در هنگام بازگشت، تسهیل در خروج سریع و ایمن از شهر و هدایت بار ترافیکی به سمت مبادی خروجی است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام با بیان اینکه امسال به رغم افزایش سه برابری تردد‌ها مشکلی در زمینه عبور و مرور در معابر درون شهری نداشتیم اظهار کرد:بخشی از این موفقیت و روان سازی ترافیک به واسطه همکاری خوب و مشارکت فعال زائران با پلیس بوده است.

کهزادی در ادامه در مورد آخرین وضعیت ترافیکی و ظرفیت پارکینگ‌ها در شهرمهران ادامه داد:ظرفیت کلیه پارکینگ‌ها درمهران بصورت ۱۰۰درصدی تکمیل شده و ترافیک به حالت نیمه سنگین و روان در معابر داخل شهر در جریان است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام اضافه کرد: فعلا برنامه‌ای برای لغو و برداشتن محدودیت‌های ترافیکی درمبادی ورودی و داخل شهر تا تخلیه کامل در دستور کار پلیس نیست.

انتهای پیام/ د

تردد روان در مبادی ورودی شهر مهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.