معاون اجرایی پلیس راهور ناجا گفت: شرایط ترافیکی مناسبی در درون شهر و محور‌های منتهی به پایانه مرزی مهران برقرار است.

شرایط ترافیکی مناسب در محور‌های منتهی به پایانه مرزی مهران/تکمیل ظرفیت پارکینگ‌های داخل شهر مهران

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،سردار محمدحسین حمیدی معاون اجرایی پلیس راهور ناجا  گفت: علیرغم اینکه ۵ روز به اربعین حسینی مانده، شاهد حجم زیادی از تردد زائران به پایانه مرزی مهران هستیم.

او اظهار کرد: طی چند روز گذشته از پرترددترین روز‌های جاده‌ای عبور کردیم به طوری که در یکی از روز شاهد تردد ۳۵۰ هزار زائر از پایانه مرزی مهران بودیم.

سردار حمیدی افزود: در برخی مقاطع در محور‌های مواصلاتی گره‌هایی وجود دارد، اما در ادامه مسیر شرایط مطلوبی را شاهد هستیم.

او بیان کرد:پارکینگ‌های داخل شهر مهران کاملاً پر شده و ورودی‌های شهر مهران، نیز در حاشیه برای پارک خودرو‌هایی که در یکی ۲ روز آینده به این پایانه وارد می‌شوند ساماندهی شده اند.

سردار حمیدی ادامه داد: شرایط ترافیکی مناسبی در درون شهر مهران و محور‌های منتهی به پایانه‌های مرزی برقرار است.

معاون اجرایی پلیس راهور ناجا، عنوان کرد: طرح‌های ویژه ترافیکی ما برای مدیریت تردد زائران آماده است تا بتوانیم در شرایطی که اوج تردد در رفت و برگشت زائران با هم تلاقی پیدا کرد، بتوانیم این جریان ترافیک را مدیریت کنیم.

سردار حمیدی یادآورشد: تمام تلاش ما این است که یک اربعین استثنایی نسبت به سال‌های گذشته و با همکاری سایر بخش‌های خدمات رسان برگزار کنیم.

او به زائران توصیه کرد: از عجله و شتاب در رانندگی خودداری و با رعایت قوانین و مقررات سفر خوب و ایمنی را برای خود و خانواده رقم بزنند.

انتهای پیام/ د

شرایط ترافیکی مناسب در مرز مهران

برچسب ها: ترافیک ، اربعین 98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.