رئیسی گفت: بیمارستان صحرایی در مرز خسروی استقرار پیدا کرده است و ۳۰ درصد تخت‌های بیمارستان‌های استان کرمانشاه کاملا خالی شده‌اند.

رئیسی معاون بهداشت وزارت بهداشت در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره نظارت‌های بهداشتی برای مراقبت از سلامت زائران اربعین حسینی اظهار کرد: از سه ماه پیش همکاران ما برنامه‌ ریزی کرده‌اند و امسال پیش بینی ما این است که همایش و حماسه اربعین ایمن از لحاظ ‌های مختلف شامل حوزه سلامت و پر شور تری خواهیم داشت.

او به آماده باش بیمارستان‌ها در استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت:۲ بیمارستان در آماده باش هستند و ۳ بیمارستان صحرایی در مرز خسروی استقرار پیدا کرده است و ۳۰ درصد تخت‌های بیمارستان‌های استان کرمانشاه کاملا خالی شده‌اند و در این ایام خالی نگه داشته می‌شوند تا به نیاز‌های احتمالی در طول ایام اربعین پاسخ دهند.


بیشتر بخوانید: جدیدترین آمار از خدمات اورژانس به زائران اربعین/ ۲۲۰ مصدوم از عراق به مرز‌های ایران منتقل شدند


آماده باش نیرو‌های بهداشتی برای عبور یک میلیون زائر از مرز خسروی

معاون بهداشت وزارت بهداشت با اشاره به بازگشایی مرز خسروی اظهار کرد: امسال مرز خسروی باز شده است و پیش بینی می کنیم که بیش از یک  میلیون نفر از مرز خسروی عبور خواهند کرد خوشبختانه در بازدیدی که از مرز خسروی داشتیم دیدیم که امکانات خوبی در مرز خسروی فراهم شده است تا زائران بتوانند با آرامش خیال و اطمینان از همه لحاظ عازم کربلای حسینی شوند.

رئیسی اظهار کرد : همکاران ما در حوزه بهداشت محیط آماده خدمت رسانی به زائران اربعین هستند و اقدامات لازم را برای تشخیص و درمان زود رس و پاسخ‌دهی مناسب به بیماری‌های احتمالی انجام داده اند.


بیشتر بخوانید:  آمار مراجعان به مراکز درمانی در مسیر راهپیمایی اربعین/بیش از ۲ هزار زائر بستری شدند


انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار سلامت ، اربعین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.