کولیوند، گفت: بر اساس آخرین آمار دریافتی تعداد ۲۴۵ مصدوم از کشور عراق به پایانه‌های مرزی چهارگانه منتقل شده‌اند.

انتقال ۲۴۵ مصدوم از عراق به پایانه‌های مرزی چهارگانه / بیشترین مصدومان به پایانه مرزی مهران اعزام شده‌اند

به گزارش حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، پیرحسین کولیوند رئیس کمیته بهداشت و درمان اربعین با اشاره به آخرین آمار مصدومین اعزامی از کشور عراق به پایانه‌های مرزی اظهار کرد: بر اساس آخرین آمار جمع‌آوری شده تعداد ۱۱۹ نفر مصدوم و بیمار پذیرش شده که ۲۲ نفر در پایانه مرزی مهران بستری و ۷۰ نفر به مراکز درمانی شهر مبدأ بیماران انتقال داده شده است. همچنین تعداد ۲۷ نفر در مراکز درمانی پایانه مرزی مهران درمان و مرخص شده‌اند.

او ادامه داد: تعداد ۱۱۸ مصدوم و بیمار به پایانه مرزی شلمچه منتقل شده‌اند که در این میان ۱۹ نفر بستری، ۳۵ نفر به بیمارستان‌های شهر مبدأ بیماران منتقل و تعداد ۶۴ نفر نیز در پایانه مرزی شلمچه درمان و مرخص شده‌اند.

کولیوند تأکید کرد: بر اساس آخرین آمار دریافتی تعداد ۷ مصدوم و بیمار به پایانه مرزی چذابه منتقل شده است که از این تعداد یک نفر بستری و ۶ نفر در پایانه مرزی چذابه درمان و در حال حاضر مرخص شده‌اند.


بیشتر بخوانید: استقرار سه بیمارستان صحرایی در مرز خسروی/ اختصاص ۳۰ درصد تخت‌های خالی بیمارستان‌های کرمانشاه به زائران اربعین


رئیس کمیته بهداشت و درمان اربعین بیان کرد: تعداد یک بیمار و مصدوم به پایانه مرزی خسروی منتقل و همین فرد در یکی از بیمارستان‌های مرزی خسروی بستری شده است.

او گفت: در حال حاضر تعداد ۲۴۵ مصدوم از کشور عراق به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی پایانه‌های مرزی مهران، خسروی، شلمچه و چذابه منتقل شده‌اند.

انتهای پیام /

۲۴۵ مصدوم از عراق به کشور منتقل شده‌اند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار