مهم‌ترین حوادث مازندران در روز دوشنبه ۲۲ مهرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث امروز دوشنبه ۲۲ مهرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

تصادف مرگبار در بابل

غلام نیا روشن روابط عمومی اورژانس بابل گفت:طی گزارشی به مرکز دیسپج سازمان اورژانس بابل مبنی تصادف دو دستگاه موتورسیکلت با یکدیگر در جاده قائمشهر ابتدای خداد ۲۵ گزارش شد.

او افزود:پس از دریافت این گزارش بلافاصله مرکز دیسپج سازمان اورژانس بابل تکنسین‌های پایگاه‌های دانشگاه و هتکه پشت را به محل حادثه اعزام کرد.

غلام نیا روشن گفت:تکنسین‌های اورژانس در کمترین زمان ممکن در محل حادثه حضور پیدا کردند.

روابط عمومی اورژانس بابل افزود:در این حادثه متاسفانه راننده یکی از موتورسیکلت که مرد۳۰ ساله بود به علت شدت جراحات و خونریزی فاقد علائم حیاتی بود و تلاش‌های تکنسین‌های اورژانس برای احیا ثمری نداشت.

او گفت با این حال فرد مورد نظر به بیمارستان شهید بهشتی بابل منتقل شد که متاسفانه تلاش‌های کادر درمانی بیمارستان هم ثمری نداشت.

غلام نیا روشن افزود:همچنین در این حادثه راننده دیگر موتورسیکلت که مرد۱۸ساله دچار آسیب دیدگی و مولتی تروما و هدتروما شد که تکنسین‌های اورژانس پس از اقدامات پزشکی اولیه مصدوم حادثه را به بیمارستان شهید بهشتی بابل منتقل کردند.

دستگیری سارقان به عنف و کشف چندین فقره سرقت در کلاردشت

سرهنگ قاسم عزیزی کرانی فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت، گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت به عنف وسرقت طلاجات از یک منزل مسکونی در شهرستان کلاردشت، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه موفق به شناسایی ۲ سارق حرفه‌ای اهل یکی از استان‌های جنوب غربی کشور که به عنوان سرایدار در این شهرستان فعالیت می‌کردند، شدند.

سرهنگ عزیزی گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی، ماموران در عملیاتی ضربتی متهمان را دستگیر کردند.

او افزود: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۴ فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کردند، که در بازدی از محل اختفای آنان مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت از معرفی متهمان به مرجع قضائی خبر داد.

دستگیری سارق قطعات خودرو با ۴ فقره سرقت در ساری

سرهنگ ناصرعلی فرمانده انتظامی شهرستان ساری، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اموال و قطعات داخلی خودرو در شهرستان ساری، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: در اجرای این ماموریت، ماموران کلانتری ۱۳ با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه، سارق را شناسایی کردند.

سرهنگ صفرپورگفت: پس از هماهنگی‌های قضائی، متهم در عملیاتی ضربتی دستگیر شد و در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۴ فقره سرقت اموال و قطعات داخلی خودرو در این شهرستان اعتراف کرد.

 انتهای پیام/س

برچسب ها: حوادث ، اورژانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.