بازیکن تیم امید فوتبال ایران گفت: مردم به این تیم باور داشته باشند و دعا کنند تا طلسم ۴ دهه‌ای را بشکنیم.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد خدابنده‌لو، بازیکن تیم ملی فوتبال امید ایران پس از برتری ملی‌پوشان تیم امید فوتبال مقابل تیم امید فوتبال استرالیا بیان کرد: تیم ما ۲ سالی می‌شود که کنار هم بازی می‌کنند و ماهم بازی‌های استرالیا را آنالیز کرده بودیم. می‌دانستیم نقاط قوت آن‌ها کجاست و خصوصا می‌دانستیم که آن‌ها در عمق خوب بازی می‌کنند. اما با تفکرات کادر فنی و بازیکنان برنده این بازی باشیم.

خدابنده‌لو: مردم به این تیم باور داشته باشند تا به المپیک صعود کنیم

او ادامه داد: می‌توانستیم در این بازی گل‌های بیشتری هم بزنیم روی اشتباه گل خوردیم و کمی کار برای مان سخت شده بود. باید مردم به این تیم باور داشته باشند که می‌توانیم طلسم ۴ دهه حضور در المپیک را بشکنیم. امیدوارم با دعای خیر مردم راهی المپیک شویم.


بیشتر بخوانید: مربی تیم ملی فوتبال امید استرالیا: این بازی برای آمادگی بازیکنان ما بسیار عالی بود


وی درخصوص روحیه بازیکنان تیم امید اظهار کرد: بعد از باختی که مقابل ازبکستان داشتیم فشار روی این تیم زیاد بود، اما مثل بازی با شهرخودرو ثابت کردیم که تیم خوبی داریم. حرفم را تکرار می‌کنم و می‌گویم که به این تیم باید باور داشت چرا که می‌توانیم به المپیک صعود کنیم. امیدوارم بازهم از ما حمایت شود و بازی‌های دوستانه بیشتری داشته باشیم.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم ملی فوتبال امید ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار