دیدار اعضای هیات بازرگانی اهواز و مشهد با سفیر ایران در عمان

اعضای هیات بازرگانی اهواز و مشهد در دیدار با سفیر کشورمان به تشریح وضعیت تعاملات اقتصادی تهران و مسقط پرداختند.

دیدار اعضای هیات بازرگانی اهواز و مشهد با سفیر ایران در عمانبه گزارش  حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،‌ اعضای هیات بازرگانی اهواز و مشهد به ریاست خانم عموری رئیس اتاق بازرگانی اهواز و نائب رئیس دوم اتاق بازرگانی مشترک ایران و عمان روز دوشنبه  با حجت الاسلام و المسلمین نوری شاهرودی سفیرکشورمان در عمان در محل سفارت دیدار و گفت گو کردند.

در ابتدای این دیدارکشورمان ضمن تشریح آخرین وضعیت اقتصادی میان دو کشور، به فرصت‌های مناسب سرمایه گذاری در کشور عمان و ارائه تسهیلات لازم به تجار و بازرگانان ایرانی اشاره و تصریح کرد: عمان همه فاکتور‌های لازم از جمله امنیت را برای سرمایه گذاری داراست و این کشور به دلیل موقعیت خوب جغرافیایی دروازه خوبی برای ورود شرکت‌های ایرانی به آسیا و آفریقاست.

در ادامه جلسه رئیس اتاق بازرگانی اهواز به ظرفیت بالای استان خوزستان اشاره و خاطرنشان کرد: استان خوزستان در زمینه‌های مختلف کشاورزی، تولید آبزیان، خدمات فنی و مهندسی، نفت و گاز، تولید مصالح ساختمانی، کالا‌های لوکس و مواد غذایی آماده همکاری با کشور عمان و سایر کشور‌های همجوار است.

در این دیدار همچنین مقرر گردید به منظور تسهیل در روند رفت و آمد تجار محترم دو کشور خط پروازی اهواز – مسقط راه اندازی شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: عمان ، مسقط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار