رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مهران گفت: نظارت بر تامین نان مورد نیاز زائران اربعین در مهران به صورت شبانه روزی صورت می‌گیرد.

نظارت شبانه روزی بر تامین نان مورد نیاز زائران اربعین در مهران

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ;مرادی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مهران گفت: باتوجه به پیش بینی افزایش تردد زائران از مرز مهران، برنامه ریزی جامعی در رابطه با تامین آرد مورد نیاز نانوایی‌های شهرستان مهران و همچنین نظارت بر آنان انجام شد.

او ادامه داد: طرح نظارت بر بازار ویژه اربعین حسینی در شهرستان مهران به ویژه واحد تولیدی صنفی نانوایی، در راستای خدمت رسانی به مردم، زائرین عتبات عالیات، مواکب، نیروی‌های خدمت رسان وغیره به صورت شبانه روزی در حال انجام است.

مرادی مطرح کرد: این بازرسی‌ها با حضور بازرسان سازمان، نماینده دادستانی، اداره صمت شهرستان، اتاق اصناف و اتحادیه‌های مربوطه صورت می‌گیرند.

او بیان کرد: یک هزار و ۲۰۰ تن آرد برای تأمین نان مورد نیاز زائرین اربعین حسینی در پایانه‌ی مرزی مهران در نظر گرفته شده است و با همکاری شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۹ استان ایلام، تاکنون هیچگونه مشکلی در خصوص تهیه آرد و نان در شهرستان مهران نداشته ایم.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مهران اظهار کرد: در صورت مشاهده هر گونه تخلفی با افراد متخلف به شدت برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/ ن

نظارت برتامین نان زائران اربعین در مهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.