معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور گفت: استادانی که در ارزیابی‌ها، امتیاز لازم را کسب نکنند؛ برای ترم‌های بعدی دعوت به کار نمی‌شوند.

ارزیابی اساتید به معنای حذف آنهااز سیستم دانشگاهیمرتضی محسنی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه در حال ارزیابی استادان دانشگاه پیام نور هستیم، اظهار کرد: استادانی که در ارزیابی‌ها امتیاز لازم نظرسنجی و ارزشیابی را کسب نکنند؛ برای ترم‌های بعدی دعوت به کار نمی‌شوند.

او ادامه داد: پایان هر ترم دانشجویان موظف هستند، با مراجعه به سامانه آموزشی خود، فرم‌های ارزیابی اساتید را تکمیل کرده و ارسال کنند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور ادامه داد: اگر استادی براساس ارزیابی‌های به عمل آمده فاقد شاخص ها‌ی لازم باشد و ارتباط استخدامی با دانشگاه نداشته باشند؛ برای ترم‌های بعدی دعوت نشده و از سیستم دانشگاه پیام نور حذف می‌شوند.
بیشتر بخوانید: شرایط بازگشت به تحصیل و بخشودگی بدهی دانشجویان دانشگاه پیام نور اعلام شد
او در پایان گفت: اگر به استادانی که عضو هیئت علمی دانشگاه هستند  تذکر داده شود و وضعیت موجود را اصلاح نکنند؛ در ارتقا آن‌ها تاثیر داشته و با مشکل مواجه خواهند شد.

انتهای پیام/

دعوت به کار استادان، وابسته به نظرسنجی و ارزشیابی دانشجویان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.