رئیس پلیس راه خراسان جنوبی از آمادگی کامل پلیس راه برای بازگشت مسافران اربعین حسینی در محور‌های مواصلاتی استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،  سرهنگ علیرضا رضایی، رئیس پلیس راه خراسان جنوبی ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی گفت: طی دو روز آینده بار ترافیکی در مسیر برگشت زائران اربعین حسینی وجود دارد که پلیس راه در این زمینه با آمادگی کامل و استقرار گشت‌های محسوس و نامحسوس در محور‌های مواصلاتی استان به دنبال ایمن‌سازی و کاهش ترافیک بوده و این مهم نیازمند توجه جدی تمامی دستگاه‌های ذیربط ‎در این خصوص است.

او با اشاره به اینکه تخلفات حادثه‌ساز رانندگی موجب تألم خاطر پلیس می‌شود، افزود: با رانندگان متخلف برابر قانون رفتار خواهد شد و باتوجه به اینکه طرح اربعین یکی از مهم‌ترین طرح‌ها در طول سال است، پلیس راه استان هماهنگی‌های لازم را در این خصوص با دستگاه‌های مرتبط برای امنیت زائران انجام داده است.

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی تصریح کرد: در مواقع خستگی مغز زودتر از چشم می‌خوابد و خستگی باعث می‌شود تا تشخیص موقعیت و تصمیم‌گیری مناسب انجام نشود و در نتیجه حوادث ناگواری به وجود می‌آید که این مهم می‌طلبد رانندگان حتما قبل از حرکت در جاده‌ها استراحت کافی داشته باشند.

او اظهار کرد: رانندگان در مسیر‌های پرحجم و پرتردد با داشتن صبر و حوصله، پرهیز از عجله و شتاب، و توجه به هشدار‌های پلیس رانندگی کنند تا شاهد حوادث دلخراش در این ایام نباشیم.

انتهای پیام/ ط آ

برچسب ها: ترافیک ، اربعین 98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.