مدیر حج و زیارت استان سمنان:

۲۹ هزار زائر سمنانی اربعین به الزام‌های زمان بازگشت توجه کنند

خلیل دلپاک گفت: ۲۹ هزار زائر پیاده‌روی اربعین حسینی الزام‌های قانونی بازگشت از این سفر را رعایت کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، خلیل دلپاک مدیر حج و زیارت استان سمنان گفت: حضور ۲۹ هزار نفر از زائران استان سمنان در آیین پیاده‌روی اربعین حسینی بسیار چشمگیر و غیرقابل تصور بود و زائران در زمان بازگشت از کشور‌های عراق برنامه‌های الزامی و ضروری خروج به ویژه مُهر اجباری کنترل مرزی گذرنامه در مرز مشترک با عراق را توجه کنند.

او افزود: در صورتی که مُهر کنترل مرزی در زمان بازگشت زائران به کشور بر روی گذرنامه ثبت نشود، افراد در سفر‌های دیگر خارجی با مشکلاتی مواجه می‌شوند.

مدیر حج و زیارت استان سمنان ادامه داد: در صورت ثبت نشدن مُهر کنترل در گذرنامه، در کمترین زمان ممکن زائران بعد از بازگشت از کشور عراق در مراکز پلیس+۱۰ نسبت به انجام روال ثبت قانونی خروج اقدام کند.

دلپاک اضافه کرد: زائران سمنان از مرز‌های مشخصی که برای بازگشت به کشور در نظرگرفته شده برای خروج از عراق استفاده کنند و امکانات لازم برای بازگشت زائران استان فراهم شده است.

او تصریح کرد: زائران در زمان بازگشت از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند، به گفته مسوولان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ۳۵۰ دستگاه اتوبوس برای جا به جایی زائران در نظر گرفته شده است.

مدیر حج و زیارت استان سمنان گفت: خدمات رسانی موکب‌های استان به زائران در روز‌های گذشته از سوی مسئولان مربوط مطلوب ارزیابی می‌شود.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/ح

۳۵۰ دستگاه اتوبوس برای جا به جایی زائران در نظر گرفته شده است

برچسب ها: اربعین ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار