رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری بشرویه گفت: پروژه‌های آبخیزداری از محل صندوق توسعه ملی بشرویه تا پایان آذر به اتمام می‌رسد.

رفیعی رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری بشرویه در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ،گفت:  امسال از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی هشت پروژه آبخیزداری در چهارحوزه آبخیز شهرستان بشرویه (هر منطقه دوپروژه) اجرایی می‌شود.

او افزود: این پروژه‌ها در حوزه‌های آبخیز ارسک و نخاب وغنی آبادوجگرکوه با اعتبار بیش از  بر دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان باحجم عملیاتی ۶۳ هزارمتر مکعب وحجم ذخیره سازی آب ۲۰۰ هزار متر مکعب روان آب ذخیره خواهد شدعملیاتی می‌شود.

رفیعی با اشاره به اینکه کار اجرایی این پروژه‌ها آغاز شده است، بیان کرد: این پروژه‌ها تاکنون حدود ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و طبق تعهده داده شده در سفر استاندار خراسان‌جنوبی این پروژه‌ها تا پایان آذرماه به اتمام می‌رسد.

او با بیان  اینکه اعتبارات پروژه‌های آبخیزداری از محل صندوق توسعه ملی در سال گذشته دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بوده است، ادامه داد: مقایسه اعتبارات نشان از افزایش ۳۰۰ میلیون تومانی اعتبارات دارد.

رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری بشرویه طرح مطالعات سیاهریگ وکال سنوا در دست اقدام است و در سال جاری حوزه ابخیز نیگنان وحوزه اصفاک از محل اعتبارات استانی تامین خواهد شد

انتهای پیام / ط ا

برچسب ها: اعتبار ، وزارت نیرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.