معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه، از آموزش صنایع دستی به ۴۰ نفر در زندان‌های این استان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،پروانه حیدری معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه هم اکنون یکی از اولویت‌های معاونت صنایع دستی این اداره کل بحث آموزش صنایع دستی به زندانیان است، گفت : دوره‌های آموزش صنایع دستی به زندانیان به میزان ۱۲۰ ساعت است.

او با بیان اینکه پس از آموزش‌های لازم به زندانیان آزمون پایانی کتبی و عملی رشته منبت برگزار شد، گفت : از ٤٠ کار آموخته زندانی آزمون بعمل آمد و آزمون دهندگانی که حد نصاب نمره قبولی را کسب کردند موفق به دریافت گواهینامه شدند.

حیدری گفت: دوره مذکور براساس قرارداد منعقده میان اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری با مدیریت امور زندان‌های استان کرمانشاه و طبق منابع واستاندارد‌های آموزشی اعلام شده از سوی معاونت صنایع دستی وزارت انجام شده است.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی استان کرمانشاه گفت: آموزش همواره جزء برنامه‌های ما است تا مددجویان هنر صنایع دستی را یاد بگیرند و اگر با زندگیشان ترکیب شود به روح و روان آن‌ها کمک کند.

 

 

انتهای پیام/د

برگزاری دوره‌های آموزش صنایع دستی به زندانیان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.