مدیرعامل باشگاه تراکتور گفت: درباره بدهی به یکی از اپراتور‌های همراه ابلاغیه‌ای دریافت نکردیم تا پیگیری‌های لازم را انجام بدهیم.

غلامرضا صادقیان مدیر عامل باشگاه تراکتور در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اظهارات مدیرعامل یکی از اپراتور‌های همراه مبنی بر بدهی ۴۴ میلیاردی سرخابی‌ها و تراکتور به این اپراتور اظهار کرد: به هر حال  این موضوع هنوز به ما اعلام نشده و بهتر این است که اپراتور همراه به عنوان یک شرکت رسمی به باشگاه  نامه ارسال کرده  و به ما این مسئله  را ابلاغ کند تا پیگیری‌های لازم را انجام بدهیم.  

صادقیان درباره اینکه اگر مبلغ این بدهی درست باشد باشگاه تراکتور حاضر به پرداختش می‌شود، گفت: تا زمانی که این موضوع به ما اعلام نشود واکنشی به آن نشان نمی‌دهیم.  


بیشتر بخوانید: معاون ورزشی باشگاه تراکتور: همه بدهی ها تسویه حساب شد


درخواست تعویق جلسه کمیته اخلاق را ارائه کردیم 

مدیرعامل تراکتور درباره علت غیبتش در کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال گفت: با توجه به اینکه تیم ما مسابقه داشت به همین علت نتوانستم در جلسه کمیته اخلاق شرکت کنم. به هر حال طی نامه‌ای به کمیته اخلاق خواستار تعویق این جلسه شدیم تا در فرصتی دیگرمن به همراه ببری، بازیکن تیم به خدمت اعضای این کمیته برویم و جوابگوی اتفاق رخ داده باشیم. البته مستندات و گزارش‌ها  را تقدیم کمیته اخلاق کردیم تا در این باره تصمیم گیری کنند.  

او درباره اینکه گفته می‌شود رای پرونده شکاری، ۸ آبان ماه صادر می‌شود، گفت: اطلاعی در این باره نداریم و اگر رای پرونده شکاری صادر شود از فیفا یا فدراسیون فوتبال به ما اعلام می‌شود و مشکلی در این باره نداریم.

رضا شکاری به طور واقعی  مصدوم است  

صادقیان درباره اینکه گفته می‌شود که مصدومیت شکاری، صوری است و باشگاه تراکتور به خاطر شکایت ذوب آهن از این بازیکن استفاده نمی‌کند، بیان کرد: رضا شکاری در تیم ملی هم به خاطر مصدومیت نتوانست تمرین کند و واقعا او آسیب دیده است. اگر مسئله‌ای باشد ما صادقانه می‌گوییم و درباره آن تصمیم می‌گیریم.  

مدیرعامل تراکتور درباره وضعیت اشکان دژاگه بیان کرد: دژاگه در اردوی تیم ملی فوتبال مصدوم شد و طول درمان این بازیکن مشخص نیست و در حال حاضر در آلمان به سر می‌برد. البته به احتمال زیاد دژاگه به بازی با استقلال می‌رسد.  

ما مشکلی بابت فشردگی بازی ها نداریم 

او درباره اینکه فشردگی بازی‌ها به ضرر تیم تراکتور نیست، گفت: در لیگ‌های حرفه‌ای دنیا در یک هفته ۳ بازی دارند و ما برای حرفه‌ای شدن باید ۲ بازی در طول هفته برگزار کنیم. تیم ما روز دوشنبه بازی کرد و جمعه هم باید مسابقه بدهد و با این مسئله مشکلی نداریم.  

صادقیان درباره بازی تیمش برابر تیم صنعت نفت آبادان گفت: صنعت نفت آبادان حریف قدرتمندی است و آن‌ها انگیزه زیادی دارند تا در این بازی پیروز شوند، اما تیم ما با درایت دنیزلی برای برد این بازی به زمین مسابقه می‌رود. امیدوارم یک بازی تماشاگر پسند و جذاب شاهد باشیم.  

مدیرعامل تراکتور درباره عملکرد درخشان تیمش در لیگ برتر گفت: بله هدف ما قهرمانی در لیگ برتر فوتبال است و برای رسیدن به هدفمان تلاش می‌کنیم.  


بیشتر بخوانید: صادقیان: برنامه‌ای برای جذب بازیکن جدید نداریم/ بازی نکردن شکاری ارتباطی به ذوب آهن ندارد


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار