حضرتی درخصوص قرارداد منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر استخدام پرستاران به وسیله شرکت‌ آوای سلامت توضیح داد.

ابلاغ دستورالعمل جذب پرستاران اتباع بیگانه تکذیب می‌شود/ ساز  و کاری برای پذیرش پرستاران اتباع بیگانه در نقاط دور دست در کشور وجود نداردمریم حضرتی معاون پرستاری وزارت بهداشت در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به قرارداد منتشر شده در فضای  مجازی مبنی بر استخدام پرستاران به وسیله شرکت‌های آوای سلامت اظهار کرد: متأسفانه برخی‌ها یک مسئله ساده را تبدیل به مشکل بزرگی می‌کنند که این کار اصلاً درست و انسانی نیست، نگاه ما به مسائل انسانی و با هدف ارتقای سلامت مردم کشورمان است و همیشه به دنبال رفع مشکلات پرستاران و فارغ‌التحصیلان این رشته در کشور هستیم.

او افزود: تمام نیروهای پرستاری از طریق استخدام دولتی جهت کار در مراکز درمانی جذب نمی‌شوند بلکه بخشی از پرستاران به وسیله شرکت‌های زیرمجموعه وزارت بهداشت مانند آوای سلامت مشغول به فعالیت می‌شوند.

معاون پرستاری وزارت بهداشت گفت: متن قرارداد منتشر شده از نظر حقوقی، انسانی و شرعی هیچ مشکلی ندارد و مانند سایر قراردادهای وزارت کار است.


بیشتر بخوانید: ۸ هزار پرستار جدید جذب وزارت بهداشت می‌شوند


حضرتی گفت: یک پرستار از نظر انسانی و شرعی باید مراقب اموال و دستگاه‌های دولتی باشد و ذکر این مطلب در متن قرارداد هیچگونه مسئله خاصی محسوب نمی‌شود.

انتهای پیام/

رفع مشکلات جامعه پرستاری برنامه جدی معاونت پرستاری وزارت بهداشت است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.