معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان ویژه چابهار گفت: تمام کامیون‌های موجود در شهرستان موظف به حمل کالا از بندرچابهار هستند تا از این طریق شاهد رونق حمل و نقل و اشتغال افراد بومی منطقه باشیم.

علیرضا میرمعاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان ویژه چابهار اظهار داشت: همکاری ناوگان حمل و نقل درون شهری شهرستان‌های چابهار و کنارک در حمل کالا‌های اساسی کشور از طریق بندرچابهار از ضرورت‌های مهم است تا بتوان شاهد رونق و توسعه منطقه باشیم.

او بیان کرد: این اقدام در راستای تحقق سیاست‌ها و تصمیمات راهبردی کشور برای تامین اقلام و کالا‌های اساسی با دستور استاندار سیستان و بلوچستان و به منظور حمل کالا‌های اساسی کشور از طریق بندر شهید بهشتی اجرایی شده است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان ویژه چابهار از تمامی مالکان و صاحبان ناوگان درون شهری درخواست کرد تا برای حمل کالا همکاری کنند.

او ادامه داد: باتوجه به اینکه می‌بایست تعدادی از اقلام (شکر و برنج) موقتا در انبار‌های سطح شهر و طریق القدس در حدود ۱۵ کیلومتری شهر چابهار دپو و ذخیره سازی شود نیاز مبرم به ناوگان حمل و نقل درون شهری داریم.

میر تصریح کرد: با ظرفیت، توان و همت جهادی که در وجود همه مالکان و صاحبان کامیون‌ها سراغ داریم این همیاری و همکاری را خواهند داشت تا به‌موقع بتوانیم به رشد و توسعه سیستان و بلوچستان کمک کنیم.

او اظهار داشت:مالکان خودرو‌های باری و کامیون‌های چابهار در صورت ارائه خدمات و حمل کالا از مبدا به مقاصد تعیین شده طبق قرارداد منعقد شده دستمزد دریافت خواهند کرد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان ویژه چابهار گفت:برقراری سوخت ناوگان حمل و نقل مشروط به ارائه حداقل ۳ و حداکثر پنج برگ بارنامه بار (بیجک) با تاییدیه اداره غله و خدمات بازرگانی و مجموعه حمل و نقل شهرداری خواهد بود.

او بیان کرد: در صورت تمرد و عدم همکاری هر یک از مالکان، سوخت ناوگان طبق دستور استاندار سیستان و بلوچستان، جانشین و دبیرکمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان با مدیریت و نظارت فرمانداری شهرستان چابهار توسط شرکت فرآورده‌های نفتی این شهرستان قطع سهمیه خواهند شد.

میر اظهار داشت: متاسفانه با کمبود کامیون در جابجایی کالا مواجه هستیم و نیاز است صاحبان کامیون‌هایی که سوخت دریافت می‌کنند در حمل و نقل کالا سهیم شوند.

انتهای پیام/گ

حمل کالا از بندر چابهار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار