ثبت‌نام سی و یکمین جشنواره امتنان از جامعه کار و تولید در فارس آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس گفت: کارگران، گروه‌های کار و واحد‌های نمونه استان می‌توانند تا ۲۰ آبان برای ثبت نام به سامانه اینترنتی http://emtenan.mcls.gov.ir مراجعه کنند.

سهراب مختاری افزود: هدف از برگزاری این جشنواره ارج نهادن به اندیشه‌ها، تلاش‌ها و فعالیت‌های ارزشمند کارگران و تشـویق نیروهـای کارگری مولد، متخصص و مبتکر به منظور ترویج و ارتقای هر چه بیشتر فرهنگ کار، رعایت انضباط در محیط کار، مشارکت، خلاقیت و نوآوری و ایجاد انگیزه در بین کارگران است.

او تصریح کرد: جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحد‌های نمونه هر سال در سه مرحله مقدماتی در سطح کارگاهی و کارخانه، در سطح استانی و مرحله نهایی در سطح کشور انجام می‌شود.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان فارس، زمان برگزاری جشنواره استانی امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحد‌های نمونه را هفته کارگر اعلام کرد و افزود: در ادامه فرآیند‌های جشنواره و در مرحله ملی، با تشکیل کارگروه‌های ارزیابی و داوری پس از بررسی طرح‌ها و مستندات لازم و راستی آزمایی از بین منتخبان استانی؛ منتخبان کشوری در سه بخش صنعت، خدمات و کشاورزی انتخاب و همزمان با هفته کارگر با حضور مقامات کشوری در جشنواره ملی امتنان، تجلیل می‌شوند.
انتهای پیام/م

برگزاری جشنواره امتنان در فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار