ایستگاه‌های همه واقف باشیم یاور مردم شیراز در آشنایی با وقف می‌شوند.

برپایی نمایشگاه همه واقف باشیم در شیرازجواد یزدانی مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اظهار داشت: در دهه وقف که از چهارم تا سیزدهم آبان ماه ادامه خواهد داشت و با ایجاد این ایستگاه‌ها، مردم شیراز هر چه بیشتر با موضوع وقف آشنا می‌شوند.

او افزود: هدف از برپایی این ایستگاه‌ها ضمن اجرای نیت واقفین خیراندیش در ایام پایانی ماه صفر، آشنایی بیشتر مردم با مقوله وقف و امور خیریه و نحوه ثبت وقف خواهد بود.

یزدانی بابیان این‌که این ایستگاه‌ها به‌صورت صلواتی از عموم مردم پذیرایی می‌کنند، گفت: یکی از این ایستگاه‌ها در سالن ترانزیت پرواز‌های داخلی فرودگاه شیراز و از محل موقوفه بی‌بی مسقط و اداره اوقاف ناحیه ۲ شیراز راه‌اندازی شده است.

این مسئول ادامه داد: ایستگاه دیگر در فلکه شهرداری و توسط اداره اوقاف ناحیه ۴ شیراز و از محل موقوفه بی‌بی حاجیه از امروز تا روز دوشنبه دایر خواهد بود.

او اظهار داشت: همچنین در ورودی شهر صدرا در فلکه سنگی نیز از محل موقوفات اداره اوقاف ناحیه ۶ شیراز ایستگاه همه واقف باشیم در ایام پایانی ماه صفر پذیرای مردم این شهر است.

یزدانی از برپایی یک ایستگاه دیگر وقف در شیراز خبر داد و اظهار داشت: از محل موقوفات ادارات اوقاف نواحی ۳ و ۱ شیراز نیز در جوار آستان مقدس سید علاءالدین حسین (ع) ایستگاه صلواتی همه واقف باشیم برگزار خواهد شد.

این نمایشگاه در دهه وقف (تا ١٣ آبان) برپا است و همزمان در ٢٨ شهرستان برگزار می‌شود.
انتهای پیام/م

ایجاد ایستگاه‌های "همه واقف باشیم" در شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.